1.7

308 52 22
                                    

ꨄSeulgi açık bıraktığı kahverengi saçlarını düzeltip sahne arkasında birlikte beklediği Jimin'e baktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Seulgi açık bıraktığı kahverengi saçlarını düzeltip sahne arkasında birlikte beklediği Jimin'e baktı.

"Hazır mısın?"

"Doğuştan hazırım desem?"

"Yine beynini egon ele geçirdi sanırım?"dedi Seulgi göz devirerek.

"Ha ha,Bayan Komik geri dönmüş."dedi Jimin Seulgi'ye aynı alaylı ses tonuyla cevap vererek.

"Cidden,birazdan sahneye çıkacak olmasak seni burada boğmuştum."

"Beni boğmaya kıyamazsın.Çünkü benden çok hoşlanıyorsun değil mi Kang Seulgi?"Jimin "çok" kelimesini gereğinden fazla uzatırken Seulgi huzursuzca yerinde kıpırdanıp Jimin'e baktı tekrardan.

"Senden çok hoşlandığımı ancak rüyanda görürsün Jimin."

"O zaman şu anda rüyada olmalıyım değil mi?"
Seulgi eline geçen ilk cismi Jimin'e fırlatırken etraflarında prova yapan yarışmacılar bu ikilinin atışmalarını büyük bir keyifle izliyordu.

"Aish!Şu çocuk."dedi Seulgi sinirle Jimin'e bakarken.Jimin'se kalkıp korka korka Seulgi'nin yanına ilerledi.

"Seni affetmemiş olsam da dansın son kez provasını almalıyız."

"Sen mi beni affetmedin?Cidden nasıl bir baş belasısın?"dedi Seulgi sabır dilercesine.Ardından ayağa kalkıp Jimin'in yanına geçti.

"Hadi prova yapalım da bitsin şu iş."dedi Seulgi homurdanarak.
Neredeyse sabah 5'ten beri buradaydılar ve bu bininci provaları olmuştu bu.

"Yorgun gözüküyorsun istersen dinlen."

"Gerek yok.Ama bu son provamız olsun lütfen."

"Pekala."
Jimin kendine yorgunca bakan Seulgi'ye gülümseyip hareketleri yapmaya başladı.
Seulgi inanıyordu ki bir aksilik olmassa kazanacaklardı.

"Kang Seulgi ve Park Jimin hazırlanmanız için 5 dakikanız var"
Seulgi ve Jimin'in isimlerinin anons edilmesiyle hızlıca toparlandılar ve sırayla sahneye çıktılar.

Kalabalıktaki çığlık sesleri artarken Seulgi hırsla gülümsedi.
Bu sene kazanmaları lazımdı.Eğer kazanırsa akademideki bursu alabilirdi.
Şu an için tek dileği o burstu.

"İyi misin?"

"İyiyim."
Jimin Seulgi'ye şans dileyip sırası gelene kadar bekleyeceği yere geçti.

Müzik başladığı an Seulgi yüzündeki tatlı gülüşü silip şarkının havasına girdi.

Kalabalıkta adının yankılandığını duyduğunda hafifçe tebessüm etti.

Seulgi'nin sırasının bitmesine birkaç saniye vardı ve Jimin çoktan yerini almıştı.

Seulgi'nin kısmı bittiğinde hızlı adımlarla arkaya geçti ve Jimin'i izlemeye başladı.
Daha birlikte yapmaları gereken bir part olmasına rağmen Seulgi huzurlu hissediyordu.
Jimin'in gülümsemesini görmek onu fazlasıyla mutlu ediyordu.

Seulgi Jimin'e karşı inkar etsede,ona kalbini çok feci kaptırmıştı.

Onu her gülümserken gördüğünde kalbi sıkışıyordu,nefes alamıyordu.
Ve Seulgi Jongin'e olan "aşkının" sadece hayranlık olduğunu Jimin'in gelişiyle anlamıştı.

Kendi kendine gülümsemeye devam eden Seulgi birlikte yapacakları partın gelmesiyle tekrar sahneye apar topar koştu.Neyseki bir hata yapmamıştı.

Onları destekleyen kalabalık Jimin ve Seulgi'nin isimlerini haykırıyordu.

Şarkının bitmesine 10-15 saniye kalmıştı ve Seulgi hatasız bir şekilde bitirdikleri için mutluydu ki,arkası dönükken sahneyi inletecek kadar güçlü bir ses geldi.
Kalabalıktan gelen tezahürat birden kesilirken Seulgi hızla arkasını dönüp yere boylu boyunca düşmüş Jimin'e baktı.

Olamaz...

Seulgi'nin gözleri panikle açılırken Jimin incinmiş bacağına rağmen yerden kalkıp hızlıca sahne arkasına koştu.
Seulgi'de onun arkasından içeri koşturdu fakat görmek istediği manzara kesinlikle kafasını dizlerine gömmüş iç çeken Jimin değildi.

Seulgi diz çöküp hızlıca Jimin'in yanına oturdu.

"Bu sadece aptal bir yarışma Jimin."

"Bursun..."

"Ne?"Seulgi anlamsızca Jimin'e baktı.

"Joohyun bu yarışmaya burs için katıldığını söyledi ve be-ben batırdım."
Sesi çok boğuk çıkıyordu.

O ağlıyor muydu?

"Burs önemli değil Jimin.Sadece denemek için öylesineydi."dedi Seulgi Jimin'i rahatlatmaya çalışarak.Fakat yalan söylüyordu.Sadece Jimin'i daha fazla üzmek istemiyordu.

"Bacağın iyi mi?"Seulgi Jimin'in pantalonunu sıyırıp bacağını incelemeye başladı.

"Hadi ama koca bebek.Ben gayet mutluyum.Bak nasıl gülümsüyorum."dedi Seulgi gözleri görünmeyene kadar sırıtarak.

"Gerçekten mi?"Jimin sonunda bir yaşam belirtisi gösterip kafasını kaldırmıştı.

"Evet gerçekten seni aptal!Neden mutlu olmayayım ki?Yaptığın hata zerre kadar umrumda değil.Senle birlikte,dans bahanesiyle mükemmel birkaç hafta geçirdim.Ve sahne de cidden eğlendim."dedi Seulgi delicesine sırıtarak.

"Seulgi..."dedi Jimin yüzündeki küçük tebessümü saklamaya çalışarak.

"Efendim?"

"Seni öpebilir miyim?"
Seulgi daha olayın şokunu atlatamamıştı ki,dudağına değen Jimin'in dudaklarıyla ikinci bir çok yaşadı.
Park Jimin onu öpüyordu!
Ama en önemlisi bundan delicesine keyif alıyordu.

Park Jimin onu öpüyordu!Ama en önemlisi bundan delicesine keyif alıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Finale 3 bölüm...
Sizleri çok seviyorum.Destekleriniz için gerçekten minnettarım

autumn,ஐseulmin✓ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin