0.6

654 129 29
                                    

Kang Seulgi'den"Şarkıyı yeniden başlat Jongin"Terlediğimden üstümdeki pembe ceketi çıkartıp kenara fırlattım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kang Seulgi'den
"Şarkıyı yeniden başlat Jongin"
Terlediğimden üstümdeki pembe ceketi çıkartıp kenara fırlattım.

Şu aptal hareketi bir türlü doğru yapamıyordum ve birazdan hıncımı bu odayı yerle bir ederek çıkartacaktım.

Hayır şaka yapıyordum.

Jongin ne kadar iyi yaptığımı söylese de karşımda kocaman bir boy aynası vardı ve hareketi yapamayışım bariz bir gerçekti.

Önümdeki su şişesine bir tekme geçirdiğimde Jongin endişeli bir şekilde bana döndü.

"Seulgi tanıdığım en iyi dansçısın.Biraz rahatla,daha önümüzde 1 ay var.Eminim ki yapacaksın."

Dizlerimin üzerine çöküp sırtımı duvara yasladıktan sonra playlist'imden modumu düzeltebilecek hareketli bir şarkı seçtim.

Telefonumu hoparlöre bağladıktan sonra ayağı kalkıp birkaç ısınma hareketi yaptım.

Müziğin sözleri kulaklarımı doldururken kendimi ritmin akışına bırakmaya çalışıyordum.

Vücudum ve ayaklarım bir uyum içerisinde hareket ederken kabul etmeliyim ki moralim biraz da olsa yerine gelmişti.

Sonunda şarkı bittiğinde odadan birkaç alkış sesi geldi.
Jongin'e mutlu bir şekilde dönecekken aynadan birinin daha yansımasını fark ettim.
"Taemin yaşıyor muydun sen ya?"
Gidip Taemin'e sarılırken Jongin telefonu çaldığı için izin isteyip odadan çıktı.

"Son sınavlarımı vermek sandığımdan biraz uzun sürdü."dedi Taemin sırıtırken.
Jongin terlemiş suratıyla tekrar odaya girdiğinde telefonunu bana uzatıp ekranı okutturdu.

parkmochi:Çok üzgünüm ama provaya yetişemeyeceğim:(1 saat sonra işiniz yoksa yakınlardaki bir kafede buluşsak.Biliyorsun Seulgi'yi görmeyi çok istiyorum Jongin.O yüzden bahane üretme!Ve onu getir.
(12:30)

"Salak bu mesajı 2 saat önce yazmış,aramakta aklına gelmediği için 1 saat kafede beklemiş,demin onunla konuştum.Daha fazla bekletmeyelim."

Yerde duran çantama eşyalarımı doldururken Jongin kulağıma doğru eğildi.

"Bu gün cidden çok iyiydin Seul."

İçimde oluşan ürpermeye engel olamazken ona hafifçe gülümsedim.

Değişikti.

Ondan hoşlanıp hoşlanmadığımı anlayamıyordum.
Garip bir şekilde çekici geliyordu fakat bir kız ağzının içine girdiğinde onları ayırma gereği duymuyordum.
"Hadisene Seulgi!"Taemin bana odanın dışından son kez bağırırken kendimi toparlayıp yanlarına gittim.

Sadece ortak noktalarımız çok fazla olduğu için ilgimi çekiyordu.

Hepsi de bu değil miydi zaten?

autumn,ஐseulmin✓ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin