parkmochi:Cidden artık beni takip etmeyi kes.Anlıyorum birkaç saat partide eğlendik.Belki biraz ileriye gittim ama sence de biraz korkutucu olmuyor mu artık?
parkmochi:Çevremdeki insanları bana karşı doldurmadan da hiç hoş değil.Ciddiyim.kangbear:Kimsininiz?
parkmochi:Bana bu numaralar sökmez Haneul.Artık peşimi bırak ve bir sapık gibi davranmayı kes.Biraz daha ileri gidersen seni dava edeceğim!
kangbear:Asıl sen biraz fazla olmuyor musun bücür?!Anlıyorum ergenliğin ağır geçiyor ve büyük ihtimal uğraşacak bir şeyler arıyorsun ama benim senin aksine boş vaktim yok.
parkmochi:Tanrım hala yalan söylüyorsun!Mahkemede hepsini aleyhine kullanacağım.
kangbear:Hiç tanımadığın birini sapığın ilan ediyorsun ve birde üstüne beni dava ediyorsun.Komiksin gerçekten.Gece gece güldürdüğün için teşekkürler.
parkmochi:Bir saniye...
parkmochi:Sen Haneul değilsin değil mi?
kangbear:Günaydın garip kullanıcı!Aish cidden 17 yaşında yüzü sivilcelerle
kaplı bir ergensin değil mi?
kangbear:Bahse varım bilerek mesaj attın.Dediğim gibi sana ayıracak vaktim yok.parkmochi:Bilerek mesaj attığım yok.O saçma teorilerini de kendine sakla.
parkmochi:Zaten emin ol beni görsen böyle konuşmazdın güzelim.kangbear:Yanlış anlama ama hemcinsimle ilgilenmiyorum.
parkmochi:Ben konuşma tarzından kız olduğunu sanmıştım.Özür dilerim bir daha yazmayacağım.
kangbear:Özür dilemene gerek yok,ben erkek değilim.Sadece şaka yapmıştım.Anlarsın ya.
parkmochi:Cidden sinir bozucusun!
kangbear:Herneyse dediğini yap ve ikile.Mümkünse bir daha da asla yazma.Dediğim gibi senin gibi birine ayıracak vaktim yok.
parkmochi:Beni görünce çok pişman olucaksın kangbear.
kangbear:Pişman olucak kadar konuşmayacağız "güzelim".
-kangbear çevrimdışı-
-parkmochi çevrimdışı-İlk texting hikayem.Beğenmeniz dileğiyle<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
autumn,ஐseulmin✓
Fanfictie{seulmin texting} •Kang Seulgi,Park Jimin'in kalbini kırmaya hiç çekinmezdi. ©pennyshi|2019 :18/04/2019 :13/09/2019