Güneş ;
Erken saatte yattık.Sabah erken saatte kalkmamız gerekiyor.valizlerimizi hazırladık.Yarın için hazırız.ben ve Masal aynı evde yaşıyoruz.acaba yarın neler olacak.çok merak ediyorum.ben böyle düşünürken gözlerim kendilerini karanlıga hapsetti....
Hava aydinlanmıştı.saat sabah 6.uçağa 7 : 30 ' da binmemiz gerekiyor.bu yuzden hemen hazırlanip çıktık kahvaltımızı yolda yaparız doye düşündük.çünkü geç kalmak istemiyorduk.
Masal
Hemen hazırlanıp çıktık.uçağa yetişmek istiyoruz.çünkü bu sene üniversiteye hazırlanacaz hatırlanmadan biraz tatil bizim de hakkımız.Guneş' le birlikte havaalanına geldik.uçağa binip koltuklarımıza oturduk.hadi hayırlısı.bakalım orda neler olacak bizi neler bekliyor...
Güneş
Sonunda yurt dışına geldik.Şuan Paris ' teyiz.
Çok heyecanlıydık.bircok kişinin hayalindeki şehirdeydik.sonra tutuğumuz eve geldim.
Bu ev çok guzeldi , çok şirindi tam bize göre .etrafı aģaçlarla çevrili çok güzel manzarası var.
Masal
Eve sonunda gelebilmiştik.bende evi Güneş gibi çok beğenmiştim.ćok güzeldi gerçektende.
Ben : yemek yapalım yiyelim sonra biraz konuşuruz daha sonra yatarız.
Güneş : Tamam olur.
Ben : önce üzerimizi değiştirelim.
Güneş : evet haklısın , hadi değiştirip mutfakta buluşalım.
Güneş : tamam.
Güneş ' in giydikleri
Masal' ın giydikleri
Güneş
Yemeklerimizi yapıp yedik.sonra biraz sohbet edip ondam sonra iyi geceler dileyerek odalarımıza geçtik.bir süre sonra gozlerim kendiliğinden kapandı.bakalim yarın neler olacak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bebeğim , Ben , O
Teen FictionYaz tatilinde arkadaşlarımla gittiğim Yurt dışındaki bir barda karşılaştığım mafya adamıyla olan bebeğim ve onun bunu bilmemesini konu alıyor