Arayış

1K 21 1
                                    

Güneş
Çok canım yanıyordu.beni sevdiğini söykeyen adam şuan evde sevgilisiyle birlikte kalıyordu.hemde dudak dudağa.şerefsiz heruf birdr beni , bizi sevdiğini söylüyordu.nasik yapardı buna nasıl.demek hic sevmemiş beni.yalancı nr olacak.evin kapısının önüne geldiğimde zili ćaldım.bikaç saniye sonra kapı açıldı.seda beni ğördüğüne çok şaşırmıştı.Seda ,ben ve Elif üçümüz cok iyi arkadaş hatta kardeş gibiydik.ama seda Ankara'da yaşıyordu.bu yüzden sadece telefonlaşa biliyorduk.
Seda:"aa hoşgeldin güneş".diyip bana sıkıca sarıldı.
Güneş:"hoşbulduk canım ".
Seda:"hayırdır canım , ne oldu?"
Güneş:"içeri girelim , anlatacam."dedim.:"tamam canım geç"dedi ve beraber içeri girdik.solano koltuğa geçtik.oda yanima oturdu.başladım başımdan geçenleri anlatmaya......
Seda:"ne yanibsen şimdi o mafya adamından hamilesin öylemi?"dedi. Bende :"evet"dedim.yerinden kalkıp bana sarıldı.
Seda:"peki şimdi ne yapmayı düşünüyorsun?"
Güneş:"bilmiyorum.ama şuan canım çok yanıyor,pislik herif birde beni sevdiğini söyluyordu.sevgilisiyle öpüşüyor."dedim gözyaşlarım eşliğinde.seda'nın dizlerine yatarak bisüre öyle ağlamaya devam ettim.pislik,odun,öküz birde beni sevdiģini söylüyordu.düşüncelerime bi son verdim çünkü kendimi çoktan uykunun kollarına bırakmıştım.....

Aras
Nerdesin be güneş'im nerde?.ulan hepsi o arzu denen sürtük yüzünden.kendisi benim eski sevgilim olur.bir zamanlar onu çok seviyordum.ama sürtük beni zengin züppenin koynuna girmiş onu tercih etmişti.şimdide karşıma geçmiş beni sevdiğini söylüyordu.ulan ben güneş'imi ,sevdiğim kadını ,bana ait kadinı bulmuşken nasil tekrar gelipde hayatımı boka çevirir.ulan sen kimsin ki beni öpüyorsun.eğer onun yüzünden güneş'ime veya oğluma birşey olsun acımadan kadasına sıkmazsam bana da Aras ULUĞAN demesinler.düşüncelerime adamımın sesiyle bi son verdim.
Emre:"abi yengenin bi arkadaşı falan varmı ? Belki ona falan gitmiştir.".
Evet haklıydı ,masal diyr bi arkadaşı vardı.emre'ye dönerek :"hemen şirkete sür koçum"diye talimat vardim.
Emre:"hemen abi"diyip şirkete doğru sürmeye başladi.şirkete doğru giderken bende düşüncelere dalmıştım.bulacaktım onu.bi sürtüğün yüzune gül kokulumu,kadınımı ve oğlumu kaybetmeyecektim.ulan onlar benim yaşama sebebim.emre'nin sesiyle düşüncelerime bi son verdim.
Emre:"geldik abi ".
Aras:"tamam koçum "dedim ve arabadan indim.asansöre binmeden hemen direk merdivenlere yönelerek Araf'ın odasına doğru gitmeye başladım.hızlı adımlar ile çıkıyordum.kapının yanına gelince kapıyı çalmadan içeri girdim.girdiğimle şaşkınca olduğum yerde kaldım çünkü araf ile güneş'imin arkadaşı adı masal'dı onlar öpüşütordu.benim geldiğimi farkedince hemen ayrıldılar.masal denen kız araf'a yaklaşarak:"bunu bi daha sakın yapma "dedi.araf ise sırıtarak:"dudaklarının tadını aldım.kolay bırakabileceğimi sanmıyorum güzelim "dedi.masal ayağını yere vurup arkasını dönerej çıktı.araf beni yeni farketmiş olacak ki önce şaşırdı sonra :"hayırdır aras senin ne işin var burda ?".
Aras:"niye burası benim şirketim değil mi ,gelemez miyim?"
Araf:"onun için demediğimi biliyorsun,sen bugün izinliydin"dedi.
Aras:"izin mi koydular ,günümün içine sıçtı "dedim sinirli bi şekilde .
Araf:"hop ne oldu ,hayırdır ,niye sinirlisin sen"?.sabah yaşadığın olayı baştan ablatmaya başladım....
Aras:"işte böyle koçum "dedim.araf'ta sinirlenmişe benziyordu.
Araf:"ulan o sürtük seni terkedip düşmanına gittikten sonra sana nasıl hala sevgilim deyip gelebiliyor yanına "?dedi .haklıydı.
Aras:"haklısın koçumda önce benim güneş'imi bulmam lazım."dedim.
Araf:"ne oldu ki"dedi.
Aras:"ş-şey bu sürtük yüzüne gitti benden"dedim.ulan siktir koskoca mafyaların lideri, başı Aras URUĞAN  kekelemiştim.
Araf:"hayırdır ne yaptı ".dedi.
Aras:"ulan geldi ben daha tepki veremeden dudaklarıma yapıştı sürtük."dedim sinirle.
Araf:"abi sakin ol"dedi.
Aras:"sakinim ben "dedim.
Araf:"belli abi "dedi , ellerimi göstererek.baktığımda ellerimi yumruk yapmıştım.ellerimi sıkmaktan ellerimin eklem yerleri beyazlamıştı .
Aras:"bana masal denen kız lazım "dedim.kaşlarını çattı.
Araf:"niye lazım sana masal"dedi.hmm birilerinin kıskançlık kokusunu alıyorum sanki.
Aras:"hemen çatma lan kaşlarını ,güneş'in yerini biliyorsa diye lazım "dedim.rahatlamışa benziyordu.
Araf:"şimdi buraya gelmez bana biraz sinirli de kendisi"dedi.
Aras:"hayırdır ne oldu , ne yaptın kıza"dedim.
Araf:"ben bişey yapmadım abi".
Aras""neyse koçum ben bi masal'a bakayım ,güneş'in yerini bulmam lazım.bu yanlış anlaşılmayı düzeltmem gerekiyor".
Araf:"tamam abi ".
Aras:"sonra uğrarın yine , görüşürüz"
Araf:"görüşürüz abi".sonra masal'ın yanına doğru gittim.odasina geldiğimde telefonla konuşuyordu.beni görünce:"ben seni sonra ararım güneş"deyip kapardı.siktir o güneş miydi.hemen yanina gelerek:"lütfen yerini söyle masal"dedim .
Masal:"niye söyleyeyim aras bey arkadaşımı daha çok üzün diye mi?".
Aras:"hiçbirşey bildiğib gibi değil ,lütfen bana yaşama sebeplerimin yerini söyle".dedim
Masal:"siz sevgilinizin yanına gitsenize aras bey , arkadaşımıda rahat bırakın"dedi.elimi sertçe masaya vurarak:"lan o sürtük benim sevgilim deģil "dedim.bu halimden korkmuşa benziyordu.
Masal:"o zman kin o kız , nasık sizin dudağınızdan öper"dedi.haklıydı arjadaşını korumaya çalışıyordu.
Aras:"bak sana herşeyi anlatacağım masal"dedim ve arzu ile olan  herşeyi , bu sabahı gerşeyi baştan sona anlattım.:"işte böyle masal lütfen benim bi suçum yok , ben bunu güneş'e hissettirememiş olabilirim ama o hayatıma girdiğinden belli kimse olmadı"dedim.
Masal:"ama birdaha üzerseniz bu sefer ben alırım onu sizden"dedi.
Aras:"yok,aska olmayacak merak etme "dedim güven verir sesimle.
Masal:"tamam.************ şu adreste bi kız arkadaşının yanında kalıyor"dedi.
Aras:"tamam sağol masal".
Masal:"önemli değil aras bey ,arkadaşimı bidaha üzmeyin yeter"dedi.
Aras:"merak etme asla üzmeyeceğim"dedim ve güneş'imi almak için yola koyuldum.bundan sonra onların benden gitmesine izin vermeyecektim.o sürtüğede bunun hesabını soracağım. Onun yüzüne az daha kadınımı ve oğlumu kaybediyordum.ulan sen kimsin ki beni öpüyorsun.ama bu sondu elimden onu kimse alamaz.....
bekle beni güneş'im sizi almaya geliyorum.
Bölüm biraz gecikti kusura bakmayın.hatalarım varsa affola.
Lütfen oy ve yorum verin...☺☺

Bebeğim , Ben , OHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin