Aras
Sabah telefonun alarmıyla gözlerimi açtım.alarmı kapatıp lavaboya girip işlerimi hallettim.dolabın önüne geçip giyeceklerimi seçtim.Sonra spor ayakkabılarımı seçip giydim.
Odadan çıkıp deniz gözlümün kaldığı odaya girdim.dün gitmek istediği aklıma geldiğinde ellerimin yumruk olmasına engel olamadım.gitmesine izin vermeyecektim.hem benim kadınım olmuş hemde karnında benden bi parça taşıyordu.oğlumu taşıyordu birakamam.odaya geldiģimi anladığımda düşüncelerime bi son verdim.kapıyı yavaşça açtım.odadan içeri adımımı attığımda gül kokusu burnuma geldi.derince içime çektim.farkımdaydım bu kokunun bağımlısı olmuştum.bu kokuyuda benden alıp gitmesine izin vermezdim.yanına yaklaşarak burnumu saçlarına değdirip gül kokusunu daha çok ićime ćektim.odada fazla durduğumu anlayıp çıkacakken ismimi seslenmesiyle olduğum yerde durdum.:"Aras".yanına yaklaşarak benim gük kokulum , benim deniz gözlüm söyle"derken gozlerini açtı.
Güneş:"Aras bey".kaşlarımı çattım.lan hala mı bey.
Aras:"haysenin beyine ,-yatakta ellerimi yataklatın yanina destek amaçlı koyarak ona doğru eğilerek :"bir , bana bey deme , ulan sen benim kadınım,aşık olduğum sevdiğim kadınsın , iki , -karnına elleyerek , oğlumda hissetmiş gibi tekmelemeye başladı-oğluma hamilesin hala mı bey lan?"dedim.yatakta doğrularak:"ben burda kalmıcam aras BEY ,gidecem"dedi.haysenin beyine .
Aras:"sence ben izin verirmiyim deniz gözlüm ha , neyse hadi kahvaltı hazır , oğlumuz fazla aç kalmasın"deyin alnımdan öperek aşağı indim.ulan çok güzel bi duyguymuş be.neyse ayşe sultana donerek:"ee kahvaltı hazırmı"
Ayşe sultan:"hazır oğlum ".deniz gözlüm gelmisti.siktir ulan o ne güzel olmuş.bu kıza ne giyse yakışıyor arkadaş.acaba ben bu kızı dışarı çıkarmasam mı ki , ama deniz gözlüm dururmu , durmaz kendisi tam bi inatçıdır çünkü.Aras:"tanıştırayım ayşe sultan,benim hatun, kadınım , oğlumun annesi,sizinde yengeniz,bu evin hanımı Güneş".diyerek güneş'e döndüm.:"buda evimizin emektarı , annemiz gibi kendisi , ayşe sultan."ayşe sultan güneş'e elini uzattı.güneş tutup ayşe sultanın elini öptü.lan işte bu kızı sevmemin bi sebebi daha.ayşe sultana dönerek:"ayşe sultan güneş hamile aç kalmaması lazım , ona bişey hazırla"
Ayşe sultan:"aay gercekten mi , çok sevindim kizım , oğlum tebrik ederim, Allah analı-babalı büyütsün".
Aras:"saol ayşe sultan.birde gitmek isterse kesinlikle yollamıyorsun,gerçi kapıda adamlar olacak ama bu inatçının işi belli olmaz"dedim güneş'e bakarak.ellerini beline koyarak başını dikleştirip :"ben inatçı değilim"dedi.yanina doğru yaklaşıp kulağına doğru yaklaştım.kulağının oraya yaklaşrıkça gül kokusu daha bi yoğun geliyordu burnuma.kendimi kaybetmemek için hemen konuya girdim.
Aras:"hala gitmek istiyorsan,vazgeçmiyorsan bu inadındandır işte gül kokulum".deyip boynunun oraya kulağına yakın yerine öpücük koyup geri çekildim.
Ayşe sultana dönerek:"ben gidiyorum ,bişey olursa ararsını"deyip arkamı döndüm huzurlu bi şekilde evden çıktım.şirkete doğru yol aldım.....
Şirkete gelince arabayı park yerine koyup arabadan indim ve şirkete girdim.sekreterim selin yanıma gelmişti.sert ve soğuk tuttuğum sesimle konuştum:"evet konuş".
Selin:"ş-şey a-aras bey saat 11:00'de toplantınız var,saat 15:30'da Akın beyle bi görüşmeniz var ".
Aras:"Başka"diye sordum.
Selin:"yok efendim".
Aras:"tamam çık"dedim arkasını dö erek çıktı.başımı koltuğun başına yaslayıp gözlerimi kapatıp deniz gozleri ,bağımlısi olduğum,içime çektiğimde sakinleştiğim kokusunu düşündüm.ulan şimdi burda olacak var ya..neysr aras kendine gel oğlum.başımı iki yana sallayarak işlere konsatre olmaya çalıştım....
Şirketten çıktım.arabama binip eve doğru sürmeye başladım.hemen eve gitmek istiyordum.hem gül kokusunu ićime çekme hemde oğlumun tekmelerini hissetmek istiyordum.onları benden kimse alamazdı.almalarına izin vermeyecektim.zor buldum bırakmayacam.benden almaya ćalışanlarıda önce siker sonra öldürürdüm...eve eldiğimi anlayınca düşüncelerime bi son verip arabadan indim .kapıyı açıp içeri girdiğimde mutfaktan ses geliyordu.mutfağa doğru gittiğimde gördüğüm görüntü karşısinda mutlu olmuştum.Ayşe sultan yemek hazırlıyor sevdiğim kadın yardım ediyordu.ulan deyip sessizce yaklaşarak arkasından yaklaşıp kollarımı beline dolayıp başımıda boynuna gömüp o mis gibi gül kokusunu içime çektim.
Güneş:"ayy" dedi.
Aras:"şş benim güzelim".
Güneş:"sen ne zaman geldin?".
Aras:"yeni geldim.seni böyle görünce dayanamadım."elimi karnına koydum.oğlum beni hissetmiş gibi tekmelemeye başladı yine.ulan aslan parçam senin attığın tekmene kurban olurum ben.
Aras:"neyse ben çalışma odasına gidiyorum bişey olursa bana haber verin ".deyip alnından öpüp merdivenlerden yukarı doğru ćıkıp çalışma odasına girdim.masama geçip oturdum.odsyalara bakmaya başladım.....Güneş
Biz ayşe sultanla yemek hazırlarken arkamdan belime sarılan ellerle sıçradım.ama burnuma gelen erkeksi sert kokuyla bunun aras olduğunu anlayınca sessiz kaldım.ama fazla olmaması için :"ayy "dedim.
Aras:"şş benim güzelim"dedi.arkamı dönüp baktığımda çok yakışıklı olduğunu gördüm.içimi çekmeme engel olamadım.aras ellerini karnıma koyunca oğlum babasını hissetmiş gibi tekmelemeye başladı.kendini geri çekerek :"ben çalışma odasına çıkıyorum bişey olursa bana haber verin "deyip yukarı doğru çıkmaya başladı.
Ben aras'ı seviyordum ve burda kalmayada alışmaya başlıyordum.elimi karnıma koyarak:"sen babacımı olacaksın aşkım"dedim oğlumla konuşmaya başlayarak.yediğim tekmeyle oğlumun babacı olacağını anlamıştım.bu gülümsememe sebep olmuştu.umarım bozulmazdı bu durum.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bebeğim , Ben , O
Teen FictionYaz tatilinde arkadaşlarımla gittiğim Yurt dışındaki bir barda karşılaştığım mafya adamıyla olan bebeğim ve onun bunu bilmemesini konu alıyor