Buldum Seni

1.5K 30 3
                                    

Aras
Ne yani bardaki aradığım kız 5 ay boyunca yanımda mıydı.hele diyorum gül kokusu biryerden tanıdık diye.elimi sinirle duvara vurdum.ulan nasıl anlamadım ,gül kokusundan bile olsa bulmam lazımdı.ben böyle elimi duvara vurup düşünceler içindeyken adamım telaşla yanıma geldi.
Arda:"abi bi haberim var ".
Aras:"konuş "dedim sert sesimle.
Arda:"abi arşiv odası kilitlenmiş ,elektirik gitmiş kenaratörler çalışmıyor"dedi.tam banane siz çözün diyecekken aklima gül kokulum geldi.lanetbolsun diyerek hışımla en kata inmeye başladım.arşiv odası en son zemin kattaydı.merdivenleri hızla iniyordum.onu kaybetme korkusunu göze alamazdım.yeni bulmuşken olmazdı...
5 dakika sonra geldim.nasıl korktuysam artık.kapıyı acmaya çalıştım.açılmıyordu.
Aras :"ses ver gül kokulum "diye bağırdım.ama cevap yoktu."ulan ses ver ses gül kokulum"siktir ne ses vardı ne seda.kapıya birkez daha sert bi tekme vurdum ama açılmıyordu.laaaaaaaaan diyerek kapıya sert bi şekilde vurdum.yeni bulmuşken kaybedemem seni gül kokulum.kapıyı sonunda kırmıştım.bu kapıyı insan gücüyle kırmak imkansızdır.ama onu kaybetme korkusu bana kapıyı kırdırmıştı.hemen içeri girip gül kokulumu aramaya başladım.yok ulan nerde derken rafların orda sonda olduğunu gördüm.yanına gidip hemen kucağıma aldım.
Aras:"gül kok-yani güneş iyi misin ?"
Ses yoktu , nabıza baktığımda zayıf atıyordu.hemen araf'a bağırdım.
Aras:"Aaraaaaf lan yetiş bak lan gel"dedim.araf hemen yanıma geldi.
Araf:"hayırdıri abi ne oldu "
Aras:"dumandan zehirlenmiş ,elektirikler gitmiş,siktiğimin kapısı kilitlenmiş ,hemen hastaneye yetiştirmemiz lazım."
Araf:"bi sakin ol abi götürürüz şimdi".
Aras:"ne sakini araf onu yeni bulmuşken kaybedemem"dedim.
Araf:"yeni bulmuşken derken abi"
Aras:"5 ay boyunca aradığım bardaki ,benim ,bana ait olan kadın güneş'miş lan"
Araf:"siktir ,sen nelet diyorsun abi"
Aras:"evet koçum sonunda bulmdum onu ama daha fazla burda durursak kavuşamadan kaybedecem."dedim.
Araf:"şey abi bebek"
Aras:"o hiç aklıma gelmedi iyimi bi bakalım"diyerek elimi güneş'in karnına koydum.elimi koyar koymaz güçsüzce bi tekme geldi.gülümsememe engel olamadım.hala savaşıyordu ,direniyordu.araf'a dönerek yaşıyor ama zayıf hemen gitmemiz gerek "diyerek guneş'le birlikte ayağa kalktım.
Araf:"bebeğin babası kimse çok şanslı abi ,babası gibi güçlü ve inatçı çıktı".
Bebeğin babası kimse sözü sinirlenmeme sebep olmuştu.kucağımdaki kızın ilki bendim ama benden başka biriyle birlikte oldumu merak ediyordum.bebek kimdendi ?neyse diyerek çıkışa doğru yürüdüm.onları sonra düşünecektim.arabaya binip hastaneye doğru sürdüm.arabayı araf sürüyordu.ben arka koltukta kucağımda güneşim ile duruyordum.elimi yine karnına koydum ve bebekle konuşmaya başladım."iyi olacaksın aslan parçası merak etme "dedim.demele yine güçsüz bi tekme yedim.bu bebek çok zeki olacak belli oluyordu.hastaneye geldiğimizi anladim.kucaģımda güneile beraber inip hastaneye girdim.Aras:"SEDYE GETİRİN LA SEDYE "diye bağırdım.doktor geldi.güneş'imi sedyeye yatırdik.ama elini bırakmamıştım.
Doktor:"nesi var , ne oldu"?
Aras:"karanlık ,elektiriği yok ,dumansız yerde kalmış ve birde hamile "dedim.
Doktor :"hemen müşaede odasına alalım hastayı "dedi.lan o fazla mı yakın gül kokuluma.doktorun ensesinden tutup gül kokulumdan uzaklaştırdim.
Aras:"fazla yaklaşma"dedim dişlerimin aradından.
Doktor:"ne"
Aras:"ne ,ne fazla yaklaşma "
Doktor:"ama aras bey"
Aras:"ulan fazla yaklaşma diyorum , kıskanıyorum elimde kalmak istemiyorsan fazla yaklaşma"dedim.benim sert sesimle korkmus olacak ki uzaklaştı....
Kać saat geçti hala bi habet yoktu.kapıya yumruk atıp"AÇIN LAN , BİRŞEY SÖYLEYİN ARTIK"diye bağırdım.bisüre sonra doktor çıktı.
Aras:"nesi var , iyiler mi"dedim.
Doktor :"şimdilik iyiler aras bey merak etmeyin.bugün burda kalsın müşaede odasında yatsın "dedi.
Aras:"peki iyi olacaklar mı"diye sordum.
Doktor:"merak etmeyin emin olmak ićin bikaç daha test yaptırmamız gerekiyor , ondan sonra yatın çıkabilirsiniz "dedi.
Aras:"tamam gidebilirsin"dedim.araf yanıma gelip :"abi biraz sakin ol "
Aras:"nasıl sakin olayım lan nasıl , az daha kaybediyordum onu araf , yeni bulmuşlen kaybediyordum."diye düşüncemi dile getirdim.ulan ben sert,acımasız,sinirli ,öfkeli,acıma duygusu bilmeyen biriydim.ama konu sevdiğim kadına gelince sert tavrımı , gardımı düşürürdüm.yeni bulmuşum kaybetmek istemiyorum.
Aras:"ulan şu yalan dünyada sürtük o kadar çok ki masum birini ,sadece bi kişiye ait olan birini bulamk zorlaştı.bende bulmuşum bi tane kaybetmek istemiyorum araf anla beni be"araf elini omzuma koydu destek vermek istercesine.
Araf:"anladım abi haklısın."
Aras:"neyse burda daha fazla durmana gerek yok gidebilirsin , ben burdayım nasıl olsa"dedim.
Araf:"bişey varsa abi kalabilirim"
Aras:"yok koçum gidebilirsin"dedim
Araf:"tamam o zaman görüşürüz abi"dedi ve gitti.bende gül kokulumun yanina doğru gittim.odaya girip gül kokuluma baktım.yatakta yatıyordu.bende yanıma yatıp ,elimi karnına koyup bebeğin tekmeleriyle ,gül kokusuyla rahat bi uykuya daldım....
Gözüme gelen güneş ışığıyla birlikte gözlerimi açtım.yataktan kalktım ki doktor geldi.elimle susmasını işaret edip dışarı çikardım.
Aras:"bi sorun var mı doktor"diye sordum.
Doktor:"size iki güzel haberim var aras bey."
Aras:"tamam lan söyle artık uzatma"dedim.sinir olmuştum bu doktora.
Doktor:"birincisi ikiside gayet iyi merak etmeyin aras bey , sadece fazla havasız kaldıkları için zayıf düşmüşler.
Aras:"ee ikincisi ne ?"
Arkadaşlar guneş'e müdahele yapılırken kan testi de yapıldı .ordan öğrenildi bebeğin babası
Doktor:"aras bey güneş hanımın durumunu öğrenmek için kan testi yaptık.ve bu teste görede bişey daha öğrendik."
Aras:"lan uzatma söyle"
Doktor :"bebeğin babası sizsiniz aras bey"dedi.lan bi dakika ne dedi o az önce.
Aras:"ne "
Doktor:"evet aras bey yapılan teste göre bebeğin babası sizsiniz ve bebeğin cinsiyeti belli".
Aras:"ne ,söyle o zaman".
Doktor:"tebrik ederim aras bey bi oğlunuz olacak."lan benim oğlum ,benden bi parça ve bi oğlum.
Aras:"tamam doktor saol"dedim ve odaya geri döndüm.içeri gırdim.ne yani bu kız hala benim mi ? Ulan gelde bu kıza aşık olma.yanına yaklaşıp elimi karnına koydum.
Aras:"merhaba oğlum , ben baban "dedim ve sert bi tekmeyi yedim.ulan senin tekmene ölürüm ben.elim güneş'in karnındayken duymayacağını bildiğim halde konuştum.
Aras:"bundan sonra benden gidişin yok gül kokulum.kendini asıl ait olduğun yere gelmeye hazırla."dedim ve bi tekme daha yedim.'sende mi beni tutuyorsun aslan parçam 'dedim.gelen tekmeyle gülümsememe engel olamadım...
Bundan sonra asıl olması gerektiği gibi olacaltı herşey.

Bebeğim , Ben , OHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin