❄❄❄
Bölüm şarkısı:Alan Walker-Alone
Ay
Onun yüzünü incelerken bakışlarım saçlarına gitti, siyah saçları tam burdan bakıldığında tam dağıtmalık duruyordu. Tekrar gözlerim yüzüne indiğinde koyu kahverengi gözler beni karşıladı, gülümseyip sandalyeye yaslandığında bende gülümseyip yatağın başlığına yaslandım.
"Ne zaman çıkabilirim? "
"Bilmem."
Tam o sırada kapı tıktıklanıp içeriye o doktor geldi. Önümde durduğunda başını Ekine döndürdü. Sorar şeklinde bakınca Ekin kafasını salladı. Bana dönüp.
"Nasılsın? "
"İyi."
Yalan değildi, iyi hissediyordum.
"Evet sanırım sana 4 aylık hamile olduğun söylendi. "
Kafamı salladım, doktor gülümseyip. "Pekii 16. Haftada olduğunuz için bebeğin cinsiyetini öğrene bilirsiniz. Sizi kadın doğum uzmanı nasıl yönlendirmem gerekiyor çünkü bu alanla ilgili bir bilgim yok. "
Az sonra daha 1 dakika önce öğrendiğim bebeğimin cinsiyetini öğrenmek için kadın doğum uzmanı gidicez. Çok mutluyum(!)
"Tamam, nerde? "
Doktor cebindeki bir şeye bakıp geri önlüğün cebine koydu.
"Bir üst katta sağdan 2.oda"
Ekin benim yerime kafa salladı. Doktor gelip unuttuğum serumu çıkardı. Ayağa kalktığımda biraz sendelesemde Ekin elimi tutup destek oldu. Yeni tanışmık olsak bile ona güveniyordum. Odadan çıkıp merdivenlere gitmeye başladık, çünkü asansör doluydu ve daha bekleyenler vardı.
Merdivenleri çıkarken bile yorulmuştum. Üst kata çıktığımızda sağa 2.odanın önünde durduk. Ekine dönüp.
"Sen gelmesen daha iyi. "
Kafasını sallayıp yandaki hastane koltuklarına oturdu. Kapıyı tıktıklayınca içerinden gir sesi geldi, kapıyı yavaşça açıp içeri girdiğimde koltuklarda oturan bir kadın gördüm. Bana gülümseyin bende gülümseyip yanına geldim.
"Otursana."
Deyip yanındaki koltuğu işaret etti. Koltuğa oturup ona döndüm.
"İlk öncelikle merhaba ben kadın doğum uzmanı Ceyda Karan, tanıştığıma memnun oldum. "
Deyip elini uzattı bende elini tutup.
"Bende Ay doğan, tanıştığıma memnun oldum. "
"Eveet, şikayetin neydi? "
Ellerimi dizimde birleştirip boğazımı temizledim.
"Aslında ben bugün buraya annem öldüğü için gelmiştim, sonra bayıldım doktor tam hastasın diyecekken sözünü kesip biliyorum filan dedim, aslında ben kendimi kanser hastası biliyordum çünkü diğer doktorlar öyle demişti. Bu doktorsa bir hastalık olduğunu bu yüzden hamile olduğumu söyledi tam 10 dakika önce öğrendim, şimdi burdayım. "
Elleri ile ellerimi tutup. "Senin için üzüldüm, kaç haftalık veya aylık hamilesin. "
"4 aylık. "
Ceyda gülümseyip. "Tam 16 haftalık yani cinsiyetini öğrene biliriz. "
Kafamı salladığımda. "Seni sedyeye alalım. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay
ChickLitMutlu hissediyordum, Uzun zaman sonra. •••• Sevinçle ellerimi ağzıma kapattığımda, bana tebessüm etti. Dünyalar benim oldu. •••• "Ay'ın ışık vurduğu kadınımsın. " Ve bir cümlesi beni gülümsemeye yetmişti. •••• Yeniden kızardığında kahkaha attı...