פרק 1

430 21 4
                                    

בכל פרק מצורף שיר שמתאים לעלילה, מומלץ לשמוע. 

01/12/2017

ראיין היקר,

המטפלת שלי הציעה לי לעשות את זה, היא אמרה לי שאני צריך לכתוב יומן שבו אוכל לכתוב על הרגשות שלי. אני לא רציתי לעשות את זה, זה נראה לי יותר מידי קלישאתי אבל זה נתן לי את הרעיון הבא, לכתוב לך מכתבים. למרות שאתה אף פעם לא תקרא את המכתבים האלו , לפחות אני לא רוצה שאתה תקרא אותם.בגלל שאני אכתוב כאן דברים שאני לא אמור להגיד, לפחות לא בקול רם.

כמו העובדה שאני אוהב אותך, ולא בתור חבר.

כן יש לי קראש עלייך, תמיד היה לי. בפעם הראשונה שנפגשנו אז ב2015 לפני ברוקלין או ג'ק או מייקי, לפני שהלהקה הפכה למה שהיא היום. 

בשנייה שהכרתי אותך, התאהבתי בך.

אני אל יודע למה. יכול להיות שזה היה החיוך המדהים שלך או שאלה היו העיניים המהפנטות שלך.  אולי זה היה בכלל בגלל האישיות המיוחדת שלך. משהו אצלך משך אותי והפך אותי למעוניין בך ואנחנו התחברנו כחברים מיידית. 

אני יודע ששום דבר לא יקרה בינינו אף פעם, אחרי הכל לך יש חברה , מייס. היא בחורה כל כך ברת מזל ואני יכול רק להעיד על כמה שאתה אוהב אותה, רק שאני לא חושב שהיא מרגישה כלפייך באותה הדרך. אני לא מחבב אותה ובטח שלא סומך עליה  אבל כל האחרים אוהבים אותה אז דעתי לא באמת רלוונטית. 

אני יכול לשמוע אותך, אתה קורא בשמי, אומר לי שהאוכל מוכן. לא אכלתי ארוחה טובה במשך זמן מה וגם כרגע אני לא רעב אבל אני בכל זאת מגיע לאכול איתך כל עוד זה אומר שאבלה יותר זמן בחברתך. 

באהבה,

         אנדי



ראיין היקר / ראנדי  (גמור)Where stories live. Discover now