10/12/17
רייאן היקר,
מייסי אמורה להגיע עוד מעט . אני לא חושב שאני אהיה מסוגל להיות איתה באותו החדר.
אני לא מבין למה שהיא תבגוד בך, אתה מושלם. אתה מצחיק, טוב לב, אתה תמיד שם אחרים לפנייך, אתה תומך. אתה הבן זוג המושלם.
''אנדי! בוא לפה !מייסי אמורה להגיע בעוד 5 דקות'' ריי דפק על דלת האמבטיה. הוא דאג בקשר לנער הבלונדיני שהיה בפנים כבר שעה. אנדי לקח נשימה עמוקה , והחביא את כל הדפים. הוא יצא רק כשהיה בטוח שאף אחד לא ימצא אותם. הוא קם מהר , הרטיב וסידר את שיערו , גורם לזה להיראות כאילו היה במקלחת. הוא קשר מגבת סביב מותניו ויצא מחדר האמבטיה. מזייף חיוך.
ריי חייך כשראה את הנער הקטן ונעמד מולו מניח את ידו על חזהו של השני. ''היית בפנים במשך שנים ! מה ניסית לעשות? להטביע את עצמך?'' ריי צחק ואנדי זייף גיחוך. אם רק ידע כמה אנדי קיווה שזה יקרה. ''סתם איבדתי תחושה של זמן'' אנדי אמר, הוא לא שיקר לגמרי. הוא באמת איבד תחושה של זמן, רק לא במקלחת.
''אוקיי, מייסי תהיה כאן עוד כמה דקות ואלא אם אתה רוצה שהיא תראה אותך עירום כדאי שתלך עכשיו להתלבש'' ריי אמר. אנדי הרגיש תחושה של קיא בגרון רק מלשמוע את השם שלה. הוא רצה לחשוף הכל. אבל במקום זאת הוא רק הנהן בראשו והלך לחדר שלו.
מייקי שם לב שאנדי נראה ביקום משלו בזמן שהתהלך בחדר. הוא שם לב איך אנדי מלמל לעצמו דברים בזמן שזרק בגדים באגרסיביות על המיטה. הוא שם לב איזה מבט רצחני היה לאנדי בזמן שצחצח את שיניו .
מייקי לא היה אידיוט. הוא ידע שאנדי מחבב את ריי. כל אחד עם עיניים יכל לשים לב שאנדי לגמרי מאוהב בריי. הוא גם ידע שאנדי לא אוהב את מייסי, מה שמייקי יכל להזדהות איתו. הוא גם לא אהב אותה או סמך עליה . אבל הוא היה חייב לא להגיד כלום למען ריי.
''אוקיי. איזה פשע עשו זוג מכנסי הג'ינס האלו?'' מייקי שאל בזמן מחזיק זוג מכנסי ג'ינס שהרגע נזרקו מעבר לכתפו של אנדי. אנדי הסתובב , לקח את המכנסיים מהמיטה של מייקי והחזיר אותם לארון שלו.
מייקי קם מהמיטה שלו לאנדי, סובב אותו ואמר ''תעצום את העיניים, תספור עד 10 ותירגע''
עיניו של אנדי נסגרו במהרה. הוא ספר עד 10 ולקח נשימה עמוקה. להפתעתו, הוא הרגיש טוב יותר ממקודם .הוא פתח את עיניו והסתכל על מייקי, שבהה בו . ''יותר טוב?'' הוא שאל. אחרי הירגעות קצרה אנדי החליף את בגדיו ושניהם הלכו והתיישבו בספה. ''אז מה קורה?'' .
אנדי לא ידע למה אבל באותו הרגע הוא שפך הכל, על זה שמייסי בוגדת, על איך שהיא יימה עליו, על כמה הוא פוחד לספר הכל לריי. מייקי ישב בשקט והקשיב לכל מילה שנאמרה . כשאנדי סיים לדבר אף אחד מהם לא ידע מה להגיד.
''אתה חייב לספר לו-''
''אני יודע. אני יודע. אני רק לא יודע איך''
מייקי נאנח והסתכל על אנדי.
''אלוהים ישמור. כשאני אראה אותה אני נשבע שאני-'' ''אני יודע'' אנדי קטע את מייקי, הוא רצה לבכות אבל הוא לא בכה. הוא לא יהיה עד כדי כך חלש. מייקי בהה באנדי כמה שניות ושינה את מצב הרוח שלו והניח יד על כתפו של אנדי. ''הכל יהיה בסדר. אתה בטוח. אני לא אתן לאף אחד מהם לפגוע בך. אני מבטיח''
אנדי חייך. הוא היה שמח שיש לו חבר כמו מייקי. מייקי היה כמו האח הגדול שלו אנדי תמיד קיווה, למרות שהיה מבוגר ממנו בשנתיים.
סיפרתי למייקי הכל, על האיום, עליה. אני מרגיש טוב יותר עכשיו שיש מישהו אחר שיודע. מעולם לא הבנתי כמה קשה זה לשמור סוד בפנים כל כך הרבה, כמה מלחיץ.
לא אמרתי שום דבר על הרגשות שלי כלפיך, לא יכולתי. זה סתם ייראה כאילו אני מנסה להפריד בינך לבין מייסי. ועם מכה שאני שונא אותה אני לא רוצה להרוס הכל בשבילך.
זה המזל שלי, לא? ליפול בשביל החבר הכי טוב , החבר הסטרייט עם החברה. למרות שגם אם היית הומו לא היה שום סיכוי שהיית אוהב אותי. אתה יותר מידי טוב בשבילי.
באהבה,
אנדי
YOU ARE READING
ראיין היקר / ראנדי (גמור)
Short Storyראיין היקר, אתה התעסקת עם מחשבותיי, שיחקת עם רגשותיי. אתה הרסת אותי באותה מידה שתיקנת אותי -סיפור גמור -פאפניק על רואדטריפ -סיפור גאה, לא להומובופים -מכיל תכנים רגשיים קשים -סיפור מתורגם ומשוכתב בחלקו