פרק 28

116 15 0
                                    

12/02/18

ראיין היקר,

האם אי פעם הרגשת שפשוט באלך לוותר?

אני מרגיש את זה כל הזמן. ברור שיש את הרגעים האלה שבהם אני מרגיש בסדר, אני מרגיש כמעט....שמח. אבל אז משהו קורה וזה גורר אותי חזרה למטה. זה כאילו שכל צעד שאני לוקח קדימה אני הולך קילומטר אחורה.

ניסיתי.

ניסיתי כבר הרבה זמן להיות חיובי לגבי החיים. כל כך ניסיתי לא לתת לקולות שבפנים לנצח. כל כך ניסיתי. 

אבל הם כל כך עקשנים.

יש סביבי אנשים. יש סביבי אנשים שכל הזמן ממשיכים להגיד לי כמה אני חשוב להם או כמה שהם אוהבים אותי. כל זה שקרים, כל זה בולשיט. אף אחד לא אוהב אותי. הם אומרים את זה רק בגלל שהם חושבים שזה מה שאני רוצה לשמוע. 

אנשים אומרים שאכפת להם. אנשים כל הזמן כמה אכפת להם וכמה הם פה בשבילי. לא אכפת להם, לא באמת.

לאף אחד לא באמת אכפת.בגלל שהם תמיד עוזבים אותי. הם פה עד שזה נהיה יותר מידי בשבילם והם לא יכולים להתמודד יותר עם הבעיות שלי. הם עוזבים ואז זה נהיה גרוע יותר. ככה זה עובד. 

ככה זה תמיד עבד.

אבל אתה נראה שונה. אתה עוד לא עזבת אותי. למה עוד לא עזבת אותי? 

אני בסך הכל נטל, נטל שגורר אותך למטה.  אני מפריע לך, אני גורם להכל להיות כל כך עצוב.

אבל אתה עוד לא עזבת. אפילו אחרי שנישקתי אותך. אפילו אחרי שהסתרתי ממך שהאקסית שלך בגדה בך . אפילו שאני מתעלם ממך מאז שחזרנו מחופשת החגים. 

למה אתה לא עזבת אותי?

למה יש לי הרגשה שאתה לא תעזוב.

אנדי..

ראיין היקר / ראנדי  (גמור)Where stories live. Discover now