05/12/2017
ראיין היקר,
אנחנו כבר מתקרבים לכריסמס. הכל הולך ונהיה קשה יותר. אני התחלתי לא להצטלם לוולוגים , אחרי הכל אני הכי פחות מועדף על כולם. אני עברתי על כמה תגובות ולאף אחד לא אכפת ממני, למה שיהיה להם?
אני לא שווה כלום.
למה בלייר חשב שזה רעיון טוב להכניס אותי ללהקה, אני כישלון, אני מאכזב.
עכשיו אלו הזמנים שבהם אני כבר ושב לוותר על הכל אבל אני לא יכול, בגללך. אני לא יכול לוותר וזה הכל בגללך.
''אנדי, אתה בסדר?'' הקול הבהיל את אנדי. במהירות הוא סגר את היומן והכניס אותו לתוך כיס הסווצר שלו. הוא ניגב את מצחו והפנה את פניו לכיוון הדלת בחיוך מזויף.
זה היה ברוקלין, הוא נכנס לחדר ונשכב על מיטתו של אנדי ללא חולצה. אנדי החלא להעביר את ידו בשיערו הרך של ברקולין ''אני בסדר ברוקי. למה?'' אנדי שאל בחיוך ובקול מתוק מזויף. ברקולין עבר לישיבה בקצה מיטתו של אנדי ''הפסקת להצטלם איתנו לוולוגים, אתה כבר בקושי איתנו אז רציתי לדעת למה?'' ברוקלין שאל . אנדי היה בשוק, הוא לא חשב שאחד מהבנים בכלל שם לב. ''הייתי עסוק ברוקלין'' אנדי אמר, מודע לעובדה שקולו נשמע לא אמין במיוחד לאור העובדה שברקולין נאנח בטון לא מאמין. ''פובס אתה יודע שאתה יכול לדבר איתי על כל דבר. נכון? אם משהו מציק לך'' ברוקלין אמר ברכות. (ה.מ: פובס זה כינוי של אנדי) ''ברוקלין אני אמרתי לך שאני בסדר! בבקשה תעזוב אותי'' אנדי אמר וקולו התפוצץ. פניו של ברוקלין היו מופתעות וליבו של אנדי פעם בחוזקה רבה. לפני שאנדי יכל להתנצל ברוקלין קם ממיטתו של אנדי ועזב את החדר.
מאוחר יותר באותו היום בזמן שריי בילה מחוץ לבית עם מייסי, ג'ק התעמת עם אנדי. הבחור האירי זעם מכך שבילה כרגע שעה שלמה בלהרגיע את ברקולין לאחר שאנדי התפרץ עליו.
"אנדי מה לעזאזל לא בסדר איתך?"
"הרבה דברים לא בסדר איתי, ג'ק"
"למה צעקת ככה על ברוקלין?"
"הוא היה מעצבן מידי"
"לא היית צריך להיות כל כך שמוק. הוא כולו בכה כשהגיע אליי"
אנדי לקח נשימה עמוקה, הוא ממש לא היה במוד להטפות מוסר של ג'ק.
"תקשיב זו לא אשמתי שהוא לא יכול לשמור את התחת הגדול שלו מחוץ לעניינים של אחרים" המילים פשוט נשפכו מפיו של אנדי בלי ששם לב אליהן. עיניו של ג'ק נצצו מלאות כעס.
מייקי וברוקלין ישבו בצד ובהו בהם כאילו זה היה טורניר טניס.לא עברה שניה וידו של ג'ק פגעה בחוזקה בלסתו של אנדי. השקט שרר בחדר, לסתם של מייקי וברוקלין הייתה שמוטה. ג'ק עדיין היה זוכם בזמן שבהה בידו שעדיין הייתה בצורת אגרוף.
אנדי אחז בצד פניו, שהיה פגוע . ג'ק התנפל עליו שוב אך מייקי שהגיב במהירות תפס אותו ואחז בו בשתי ידיו מה שעדיין לא מנע מג'ק להתפתל בידיו.
"יאללה ג'ק בוא נצא לסיבוב" מייקי אמר רגוע בזמן שדחף את ג'ק מחוץ לדלת.
ברוקלין
בהה באנדי שאחז בפניו בכאב. "ג'ק אני- אני" ברוקלין החל לדבר עד שנקטע על ידי אנדי. " זה בסדר ברוק, אני רק הולך לחדר האמבטיה".
אנדי נעל את הדלת, נשען עליה והחליק לרצפה לצורת ישיבה. הוא הוציא דף מכיסו והחל לכתוב.הלסת שלי באמת כואבת. אני אוותר לו. ג'ק יכול להמשיך לזרוק אגרופים לאוויר.
אני צריך אותך עכשיו. אתה לעולם לא תבין כמה שאני צריך אותך. אתה הסלע שלי. טתה שומר אותי עם רגליים על הקרקע.
אני צריך אותך.
באהבה,
אנדי
YOU ARE READING
ראיין היקר / ראנדי (גמור)
Short Storyראיין היקר, אתה התעסקת עם מחשבותיי, שיחקת עם רגשותיי. אתה הרסת אותי באותה מידה שתיקנת אותי -סיפור גמור -פאפניק על רואדטריפ -סיפור גאה, לא להומובופים -מכיל תכנים רגשיים קשים -סיפור מתורגם ומשוכתב בחלקו