Bölüm Şarkısı: Yüzyüzeyken Konuşuruz/ Dinle beni bi
_______________________________
Lavin' den◾ Defalarca çalan alarmın ardından gözlerimi açtım. Dün yaşanan konuşma hala aklımı karıştırsada saate baktığım gibi yerimden fırladım. Okula geç kalmıştım. Hemen kıyafetlerimi giyindim,çantamı aldım ve evden koşarak çıktım. Neyse ki okul evime yakındı. Koşa koşa okula gittim kapıdan girerken telefonum titredi tam gelen mesaja bakarken birisine çarptım kafamı kaldırdım ve karşımda bana bakan Pamiri gördüm. O okulumuzun en yakışıklılarından biriydi. Cidden çok yakışıklıydı.
◾ Geç kaldığım aklıma gelince hemen özür dileyip geç kağıdı almaya müdürün odasına gittim. Müdür odada yoktu ve benle birlikte bekleyen birisi daha vardı, Kayra. Kayra Pamirin en yakın arkadaşıydı onunla hiç konuşmuşluğumuz yoktu çok soğuk birisi gibi duruyordu tam Kayrayı süzerken onunla göz göze geldim ve utanarak kafamı telefona çevirdim. Sabah ki mesaja görüldü atmıştım hemen ne yazdığını okumaya başladım.
Anonim: Sıranın altındaki tostu ye sabah aceleden kahvaltı yapmadın aç aç durma bütün gün.
Anonim: Ve yine her zamanki gibi çok güzelsin :)
Lavin: Sen nerden biliyosun kahvaltı yapmadığımı beni mi gözetliyorsun yoksa?
Anonim: Senin her şeyini biliyorum Lavin. Aa birde sabahları daha dikkatli yürü ve kimseye çarpma tamam mı ;)
Mesajı okumamla birlikte bir öksürük sesi duydum. Müdür gelmişti geç kağıdı yazdırıp sınıfa çıktım. Aklımdan acaba anonim Pamir mi düşüncesi de geçmiyor değildi.
Okul bittmiş ve eve gelmiştim hemen anonime yazdım.
Lavin: Cidden sapık olduğunu ve 7/24 beni gözetlediğini düşünmeye başladım.
Yazdım ve instagramda dolaşmaya başladım . Bir takip isteği gelmişti istek Pamirdendi hemen kabul ettim ve bende istek attım. O sırada hesabında gezinmeye başladım. Biraz gezindikten sonra çıkıcaktım ki bir gönderi paylaştı.
@pamirözkavak: Moonlight🌙
+4.300 beğeni +2586 yorum
@kayrakaravaris:🔥
@parsözkavak: İkiz yakıyorsunn🤙🏻
+162:Buna düşmeyen kız var mı¿
+872:ERİDİM
Gözüme yorumlardaki Kayra ve Parsın hesapları çarptı ve onlara da girdim hepsi aynı anda post atmışlardı.
Kayrakaravaris: Night🌌
+5638 beğeni +4262 yorum
Pamirözkavak:broo🔥
Parsözkavak:dostumm🔥
+2872:BU ÇOCUK HERKESTEN DAHA
YAKIŞIKLI+1262:DÜŞTÜM
+567:Sevdiği varmış kızlar dağılın :(
(❤+30 @lavingürsoy .....)
Parsözkavak: B&W
+3927 beğeni (Bu gönderi yorumlara kapatılmıştır)
Kendimi kaptırmış hepsinin hesaplarını stalklıyorken anonimden bir mesaj geldi.
Anonim: Neden Kayranın fotoğrafındaki "sevdiği varmış kızlar dağılın" yorumunu beğendin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUDİTA |TEXTİNG
Short StorySen benim söylenmeyen sözlerim Sen benim unutamadığım ilklerim Sen benim içemediğim son kadeh Uzun yolum, şarkıların ,sevdiğim ...