3.Bölüm

10 1 2
                                    

Bölüm Şarkısı: Duman/Bal
________________________________

Anonim: Neden Kayranın fotoğrafındaki "sevdiği varmış kızlar dağılın" yorumunu beğendin?

Nee ? Kayranın fotoğrafımı ? Yorumu beğenmek mii ? Ayy çocuğa rezil oldum takip bile etmezken yorum beğenmek ne salak Lavin

Lavin: Aa yorumu mu beğenmişim haberim bile yok yanlışlıkla olmuştur

Lavin:Hem ayrıca senin nasıl yaptığım her şeyden haberin oluyor anlamıyorum işin gücün yok mu senin?

Anonim:Benim işim de gücüm de sensin

(✔ Görüldü 02.24)

Görüldü attıktan sonra saatin geç olduğunu fark edip uykuya dalmaya çalıştım

Anonim: İyi geceler bal :))
(03.29)

▪ Sabah olmuş, okula gelmiş ve ılgınla beraber sıramızda dedikodu yapıyorduk. Okulun itiraf sayfasında çıkan konuları konuşurken sınıfa bir kızın girdiğini gördük. Herhalde bu yeni gelen kızdı. Sınıfta tek boş olan yer Işıl'ın yanına oturdu. Oturur oturmaz hoca içeri girdi ve derse başladık.

▪ Zil çalmış, sınıfta biz, Fulya ve Işıl'dan başka kimse kalmamıştı. Fulya ve Işıl'ın konuşmalarına kulak misafiri olduk. Fulya'yı bir sonraki teneffüs arkadaşıyla tanıştıracağını söylüyordu. Ilgın'la kim olduğunu çok merak ettik. Tabiki gizlice bizde gidicektik .

▪ Teneffüs olunca Işılların çıkmasını bekledik ve ardından bizde gizlice peşlerine takıldık. Fulya'yı okulun arkasına götürüyordu.

▪ Duvarın arkasına saklanıp onları izlerken gerçekten çok şaşırdığımız bir kişiyle karşılaştık. Bu Asrın'dı. Asrın okulun yakışıklı olduğu kadar şerefsiz erkeklerinden biriydi.

▪ Abartısız okulun kızlarından yarısını elinden geçirmişti. Bir kaç dakika sonra Işıl'ın Fulyayla Asrın'ın yanından ayrıldığını gördük. Tahmin ediyoruz ki Asrın yine bir işler peşindeydi. Işılın gitmesinin ardından Asrın hemen Fulya' yı zorla öpmeye çalışıyordu.

▪ Ilgınla birlikte hemen yanlarına gidip Asrın'a bağırmaya başladık. Tam o sırada Asrın'ın arkadaşları bize doğru geliyorlardı. Cebimin titremesiyle anonimden gelen mesajı açtım.

Anonim: Hemen oradan ayrıl !

▪ Mesajı okur okumaz telefonu cebime attım. Asrın'ın arkadaşlarından birisinin kolumu tutup beni kendine çekmesiyle arkadan bir ses geldi ve kafamı oraya doğru çevirdim. Bu ses Pamirin ve tayfasınındı. Sesi duymamla beni tutan kişinin yere düşmesi bir oldu. Büyük bir arbedenin ardından Fulya'yı, Ilgın'ı da alıp oradan ayrıldık.

▪ Bu uzun maceradan sonra okul bitmiş ve eve gelmiştim. Hemen kendimi yatağa attım. Telefonuma gelen bildirimi kontrol edip etmemek arasında kalsamda merakıma yenik düştüm. Gördüğüm şey karşısında ağzım fal taşı gibi açık kalmıştı.

@lavingürsoy @pamirözkavaktan bir mesaj

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 31, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MUDİTA |TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin