3. Melodi

3.2K 208 109
                                    

Her zaman ki gibi dersten çıkmış arka bahçede ki banklardan birine oturmuş kitap okuyordum. Bu benim için artık bir ritüel haline gelmişti.

Kulaklığımı çıkarıp telefonuma taktım. Doruk'un yazdığı şarkılardan başlayıp şarkılarımı dinlemeye başladım. Perdenin Ardındakiler'in şarkısı cidden mükemmeldi. İyi ki Doruk bana yazmıştı da böyle güzel bir gurubu tanımıştım.

Şarkıların güzel melodisiyle elimde ki romanı okumaya başladım. Stevla'dan Benimle Gelme şarkısı çalınca eşlik etmeye başladım.

"Hüzünlerinle gel ama kötü değil,

Elimden geldiğince nefret etmemeye çalışıyorum."

Diğer yere geçecekken tok bir ses işittim. Erkek sesi.

"Özlemedim mi sanıyorsun, boynunun kıvrımını.

Dert etmem benimle gelme ama sende tek bir yolda dur."

Ne olduğunu şaşırsam da sonra ki bölümü onunla birlikte söylemiştim.

"Sürekli korkulucak şeylere maruz bırakıyorsun.

Durmadan aklımın senle taraf olmasını istiyorum."

Şarkı bittiğinde karşımda ki açık kahve rengi saçlı olan genç bana bakıyordu. Yeşil hareleri beni delik deşik edecek gibi bakıyordu. Ama dudaklarının arasında da tebessüm vardı. Sağ yanağında ki gamze... Oraya hiç girmeyelim. Çok güzel. Boyu benden uzundu, hatta kabul etmek gerekirse onun yanında çocuğu gibi gözüküyor bile olabilirdim. Dudaklarının hemen altında beni vardı ve çok yakışıklı görünüyordu. O ben orada olsa da olmasa da karşımda ki genç çok yakışıklı görünüyordu.

"Üzgünüm eğer rahatsız ettiysem..."

Sözünü bitirmesine izin vermeden iki elimi hızla salladım. Bu halime gülümsemişti, bende onun gülümsemesine gülümsemiştim.

"Hayır canım ne rahatsızlığı. Sadece birinin benimle birlikte aynı şarkıyı söylemesi... Garip. Ama kesinlikle rahatsız etmedin." 

Bu sözleri çabucak söylemiştim. Bana ne olmuştu bilmiyorum ama utanmıştım.

"Bu arada ben Berke."

İsmini söylediğinde hayal kırıklığına uğramıştım. Nedeni içimden bir hisin bu kesinlikle Doruk demesiydi...

"Ben de İklim, tanıştığımıza memnun oldum." 

Konuşmam bittiğinde gülümseyip yanımdan ayrıldı. Arkasından baka kalmıştım. Neden içimden onun Doruk olmasını istiyordum?

-

Hey bölüm nasıldı?

Veya nasıl gidiyor?

İklim hakkında ki düşünceleriniz?

Doruk hakkında ki düşünceleriniz?

Berke hakkında ki düşünceleriniz?

Bunu yazarken güldüm dçöamdsçöamdçasd

Sorularıma cevap verin ya, sonra bakıyorum kimse cevaplamamış üzülüyorum :"

ellerim seni istedi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin