2. Ezgi

2.4K 199 39
                                    

Yirminci bölüm, yani son ezgi final olacak :')

Son bölümlerin tadını çıkaralım

***

Konser alanın olduğu yerden biraz uzakta, kapının önünde Doruk'u bekliyordum. O kadar heyecanlıydım ki, sanırım dışarıdan beni gören biri "Bu kız iyi değil" bile diyor olabilirdi.

Çocuksu bir telaş vardı üstümde. Ona açılacak ve her şeyin iyi olmasını umacaktım. Doruk ile sonumun Eren ile olduğu gibi bir anda son bulmasını ya da benim yüzümden ölmesini istemiyordum. Onun kalbi fazla temiz ve fazlasıyla iyi bir yüreğe sahip. Onun yüreği o kadar geniş ki benim gibi bir insanı orada barındırıyor.

Görüş açıma bir el ve kola girince hemen yanıma baktım. Doruk gelmişti. Yanımda oluşu huzuru her zerresine kadar yaşatırken koluna girmeyi karar verdim. "Selam." dedim ve selamlaştık ardından ben onun koluna girdim. Yaptığım şeye şaşırsa da sırıttığı gerçeğini değiştiremeyiz.

En önlerden aldığı için bileti rahatlıkla izleyebilecektik. Onun sayesinde sevmiştim Perdenin Ardındakileri. Onun öncesinde varlığından bir haber olduğum bir gruptu. Çok tanınmasa da güzel bir kitlesi vardı. Bunu seviyordum.

En öndeki yerimizi alırken kolalarımızı yudumluyor ve hiçbir kelime etmeden birbirimize bakıyorduk. Sanırım konuşmadan anlaşabiliyorduk. Bu benim için paha biçilemez bir duyguydu.

Tanrım, ben aşık oldum!

Grup sahneye çıktığında az olduğumuz o salona ıslık sesleri ve alkış sesleri hakim oldu. Solist kısa bir hoş geldiniz faslını geçtikten sonra şarkıları bir bir söylemeye başladılar. Bu süre içerisinde sadece gruba bakmaya çalışıyordum ama yanımda ki deli çocuğun gözünün bende olması bunu güçleştiriyordu.

İkinci şarkı bittiğinde Doruk'a döndüm ve "ne oldu?" dercesine baktım. Ardından o şarkı çaldı. "Ellerim Seni İstedi." Doruk ile ben birbirimize gülerek baktık ve şarkıya eşlik ettik. Dediği gibi "Ellerim Seni İstedi" kısmında elimde tuttu. Yüzüm kıpkırmızı olurken gıkımı çıkarmadım. Bu durumdan hoşnuttum.

Ellerin beni istiyor kısmında ellerini tuttum ve gözlerinin içine baktım. Şaşkınlıkla bana bakarken dudaklarımı araladım. Bu işi bugün, burada bitirmeliydim.

"Seni, ellerimin her dakika istediğini hissettiğim günde sevdiğimi anladım Doruk. Ben sanırım... sanırım senin okyanusuna kendimi kaptırdım. Seni seviyorum Doruk.

-

Bölüm nasıldı, beğendiniz mi?

Beğendiyseniz yıldızı parlatmayı unutmayın.

Sizleri seviyorum

ellerim seni istedi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin