İklim arka bahçede oturmuş ağlıyordu. Bir süre yaklaşamadan öylece onu izledim. Fazlasıyla üzgün görünüyordu.
Üzgünken bile güzel olan bu kızın üzülmesine daha fazla dayanamıyordum ama ne yapacağımı da bilemiyordum. İlk defa bu kadar bitkindi. Sonunda dayanamayıp oturduğu bankın sağ tarafına oturdum. Kafasını bana doğru çevirdi, burukça gülümsedi ve sarıldı.İlk başta şaşkınlıkla donup kaldım ve karşılık veremedim. Sonrasında ben de kollarımı onun bedenine sardım. Kendini toparladığında benden ayrıldı ve hiç beklemediğim bir şey oldu. Bana tokat attı. Anın şaşkınlığı ile elimi yanağıma koyduğumda konuşmaya başladı.
"Geri zekalının tekisin. Berke isen karşıma çıkma demiştim değil mi sana?" gür bir kahkaha attığımda koluma vurdu. "Birde gülüyor ya pişkin."
"Güzelim, Berke ile ben ikiziz." söylediklerim karşısında şok geçirirken inanmadığını belirten bir şeyler mırıldandı. "Berke'nin yüzü daha sivri ama benimki yuvarlak, onun göz rengi mavi benimki yeşil. Cidden bu ayrıntıyı fark etmedin mi?" yüzümü iyice inceledikten sonra kafasına vurdu.
"Ben... Ben, sana tokat attığım için özür dilerim ama sonuçta ikizmişsiniz ve ilk bakışta Berke'den pek bir farkın yok. Doruk ben cidden çok üzgünüm."
Hala özür dilerken ellerini tuttum. "Özür dilenecek bir şey yok güzelim." gözleri ellerimize kaydığında elimi çektim. "Eee sana ne olmuştu, anlatacak mısın?"
Bir süre ellerini oynattı ve izledi. Ardından gözleri uzaklara kilitlendi. "Sana, benden uzak durman için ters davranmıştım. Çünkü... Önceden bir sevdiğim, hatta sevgilim vardı. İlişkimiz çok iyi ilerliyordu. Ailesi ile ilgili sorunları vardı. Bir süre sonra yapamadığımızı düşündüğüm için ayrıldım. Acı çektiğini biliyordum ama bende çekiyordum. Bir hafta sonra ölüm haberi geldi. Bugün ölümünün birinci yıl dönümü. Sana da zarar vermekten korkuyorum Doruk. Seni de kendi karanlığıma hapsetmekten korkuyorum."
Ellerimin altına aldığım bedeni tir tir titriyordu. Anlıyordum artık onu. Birini kaybetmişken tekrar başka bir aşka yelken açmak çok zordu. Bu yüzden her daim yanında olacak ve o hazır hissedene kadar bekleyecektim...
-
Zey'e ilhamından dolayı teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ellerim seni istedi
Short Story[texting, tamamlandı] Bilinmeyen Numara: Olmadığın her dakika, Bilinmeyen Numara: Ellerim seni istedi. İklim: Pardon? İklim: Kimsin? Bilinmeyen Numara: Elleri her dakika mükemmel bir kadını isteyen, öylesine bir adamım. © 2019 | vera