2.Bölüm

164 15 2
                                    

Bir Anlık refleksle ayağa kalktm ve arkami döndüm.

Merakla başımı kaldırdım.

Bu okulda gördüğüm meteor du (dikkat edin bakın meteor parcasi değil bu meteorun ta kendisi olan) korkulu gözlerle ona baktm oda bana bakıyordu. Kekeleyerek "k-kimsin?" Diyebildim.

Bana şaşkın şaşkın bakti ve küçük bir kahkaha attı. ardından;

-"küçük bir köpek yavrusu gbi görünüyorsun" diyerek biraz daha büyük bir kahkaha attı.elindeki telefonu uzatıp "telefonunu düşürdün" dedi.

Hemen elimle ceplerimi kontrol ettm telefonum yoktu meteorun eline bakarak "ahh aptal kafam hic farkına varmadım bir telefona bile sahip çıkamıyorm meteor görünümlü bu tatlı şey olmasaydı anne ve babamdan bir ton azar yiyecektim kahraman meteor" diye kikirdadim bi dk lan ben bunları seslimi düşünmüştüm. OLAMAAAĞZZ..

"hah gerizekalı dusunduklerine biraz dikkat etsene su ibneye uyma demiyommu ben sana haa?? Smdi çocuğun götü kalkacak tabi bilmiyor ki senin tüm erkeklere karşı öyle olduğunu al başına belayi" dedi iç ses.iç sesimi susturarak

Başımı yavaşça kaldırdım ve çocuğun suratına baktım. Yandan bir gülümseme takınıp "meteor değil chriss" dedi ardından kahkaha atarak imalı imalı "meteor ha?" Dedi

Yanaklarıma hücum eden alyuvarların çokluğunu hissedebiliyordum. Şuraya düşüp bayılabilirdim.

"Ş-şey yani ya-yanlış anladın b-ben şey demek istedim" derken sözümü kesip "evet seni dinliyorum ne demek istedin" diyerek sırıttı.

Vücudumun iki kat daha fazla ısındığını hissedebiliyordum. "Ben.. ıı teşekkür ederim"

Dedim ve seri bir şekilde carlosu kucağıma alıp koşmaya başladım. Utancimdan yerin dibine geçmiştim. Soluk soluğa eve girdim ve hemen odama geçtim carlosu yatağına bırakıp su içmek için aşağıya indim. Suyu içtikten sonra dolabı açtım ve incelemeye başladım evet stressten dolayı gözüm çikolata arıyordu "İŞTE!!" Büyük bir zafer kazanmış gbi nutellayı havaya kaldırmıştım. Olduğum durumun farkına varınca 'napıyom ya ben' diye durakladım. Nutella kavonozunu masaya bırakıp cekmeceye doğru ilerledim ve bir tatlı kaşığı alıp Nutellaya daldım.

Bir elimde nutella bir elimde kaşık parmaklarımın üzerine basarak minik adımlarla odamın yolunu tutdum. odam üst katdaydı anne ve babamın odasının tam karşişinda o yüzden çok sessiz olmam gerekiyordu. Odama girip derin bir oh çektim ve yatağımın üzerine oturup parktaki çocuğu düşündüm neler söylemiştim ona. Felaket derecede utanıyordm herneyse olacağı varmış diyip Bilgisayarımı elime aldm bilgisayarn ekranindaki fotoğrafi görünce 'acaba kaç like geldi' diye düşünürken instagrama grmek icin elimi telefona attım "A-aa bi dk telefonum" :O

Çocuğun yanından koşarak uzaklaştığım icin Telefonumu almayi unutmuştum kahretsin.

Soğuk soğuk terler dönmeye başladım şimdi ne yapacaktm.. Aynı okulda oldugumuz aklıma gelince yarın alırım diye düşündüm.

Kendi kendime küfür ederek uyudum.

~~CHRISS'in ağzından(nami diğer meteor)~~

Koşarak yanımdan uzaklasinca ne yapacağımı bilemedim arkasndan seslendim ama duymadı.

İsmini bile soramamstm henüz.

Çok komikti gerçekten ilk defa böyle birisiyle karşılaşmıştım.

Ama aksağanı farklıydı sanırım yabancı ülkeden gelmişti. Acaba nereliydi..

Nereli olduğunu bilmiyordum ama gerçekten çok komikti ve bildiğim başka birşey ise gerçekten cok güzeldi..

SİL BAŞTANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin