Evden çıkıp arabaya bindim. Ama nereye gidecektm. Nereye gitmiş olabilirdi ki..'ahh lanet olsn'
"Chriss?"
"Alex?"
"Duyduğuma göre Buse kayıpmış"
"Seni ilgilendirmez!"
"Ilgilendirmez mi hadi ama seni mi ilgilendirir yoksa"
"Alex s*ktr git başımdan işim var. "
"Ben gitmiyorum ama sana Güle güle!"
Diyip Sırıtarak Buse gilin eve gitti.
Bu piç kurusu beni deli ediyordu.
Arabayı çalıştırıp buseyi aramaya başladm. Ilk önce okula geldim okuldaki bazı kızlara ve erkeklere busenin resmini gösterip 'bu kızı gördünüz mü'diye sordum.
Tamam kabul etmeliyim ki erkeklere sorarak hata ettim.
Kızlardan sadece tek bir cevap aldm 'hayir görmedim-görmedik.'
Erkeklerden binbir türlü cevap aldm 'hey beraber misiniz? Değilseniz kesnlkle benim olmalı'-'vay yavrum vay görmedim ama görsem de sana söylemem dostum.' Gibi abuk subuk seyler.
Yavaş yavaş arabaya doğru ilerlerken okulun ayaklı gazetesi olan Robert'la denk geldik. Ondanda abuk subuk bir cevap gelecekti ama herkese herseyi bildiren oydu o da bilmiyorsa tamamdır zaten kimse bilmiyordur;
"Hey Robert"
"Heyy chriss ne var dostm"
"Hey baksana şu resmdeki kızı tanıyor musun bir iki gündür kayıp ve bulamıyoruz buralarda yada başka bir yerde gördün mü? "
"Bu Kız yeni gelen kız değil mi? Adı neydi hah buse. Kayıpmymis? Ailesi bulana para veriyormu? Eğer öyleyse sana yardm edebilirim."
"Sen ciddi misin Robert? Para konusunda?"
"Heey bana öyle bakma ben öğrenciym ve paraya ihtiyacm var"
"Siktr git burdan Robert!"
"Ahh tamam kizma hemen şaka yapiyordm.görürsem yada bir haber alırsam sana sms atarım"
"Saol"
Ne saçma bi okuldaydm ben böyle. Sözde canada nin en iyi okullarndan birindeym. Ahh cidden..
Şimdi nereye gidecektm ki olmayacaktı böyle tekrar eve döndüm.
~~Buseden~~
Ohaa saat neredeyse 5 olmuş Kahretmesin bugün saat 8 de kai ve grubunun konseri var hazırlanman gerek ama.. ama ne gycem ahh lanet olsn telefonum nerde hemen kaiyi aramaliym hah işte burda
-"Alo kai"
"Ne var Busee?"
-"Help mee"
"Ne sacnaliyorsun yine yaa"
-"Kai bana yardm eeet"
"Off Buse noldu anlatsanaa"
-"kai konserde giyecek kıyafetim yoook"
"Bunun icinmi aradin Buse? Ciddi olamazsn ya"
-"bunun icinmi aradn ne yaa. Bundan daha büyük sorun mu var salak (?)"
"Tamam sakin ol birazdan bir stilist gönderirim odana key sunbaemin stilistidir kendisi ona göre"
-"key kim yaa, key falan anlamam ben gönder stilisti"
"Tamam tamam hadi görüşürüz"
-"görüşürüz"
Key kim ki la Allah allah Koredekilerin de ne tuhaf isimleri var ha.. Ama meteorlar hani.