Ne olduğunu bilmiyordum ama bu kızda beni ceken özel birsey vardı.
Bir adım daha atıp iyice yaklaştm.
Beynimi kontrol edemiyordum, kalbimi de..
Başımı biraz eğdim ve ona yaklaşmaya başladım nefeslerimiz çarpışıyordu.
Gözlerimi kapatip iyice yaklaştm..
Tam öpmek üzereydm ki Buse hızla geri cekilerek 'içki içmek ister misin?' diyerek masayı işaret etti.
Yüzünde gergin bir gülümseme vardı.
Sadece "olur " diyebildim..
~~Buse den~~
Bu da neydi şimdi az kalsn beni öpmesine izin verecektm hemde sadece bir kac gündür tanıdığım brisine.
Kafamı geri cekip 'icki icmek ister misin?' diye sordum. Mahçup ve utanms bir seklde elini ensesine götürüp 'olur' dedi.
Poşetten çıkardığım teneke birann tekini ona uzattım ve diğerini de kendim aldm.
Aslnda çok cool ve tatliydi ama ben kimseyi istemiyordum.
Artk erkeklere güvenmiyordm. Sadece erkeklere de değil kimseye güvenemiyordm..
Biralarimizi içerken bir yandanda enrique Iglesias'dan heart attack'i dinliyordk.
Gerçekten sevdiğim bir şarkıydı. Enrique denen adamida cok severdm zaten..
Telefonu elime alıp saate baktm saat 6 olmak üzereydi. Bugün annem geç gelecekti babamsa 2 günlüğüne başka bir şehirde olacaktı.
Bu rahatlığım oradan geliyordu. Normalde annem de babam da içki içmeme kiziyorlardı. Ama icki icince gerçekten rahatliyordm, bazı şeyleri unutmami sağlıyordu..
Telefonu masaya bırakıp biten birann kutusunu duvara fırlattm ve oturduğum yerden kalkip yeni bir tane almak icin poşete yöneldm. Chriss şaşkın gözlerle bana bakıyordu birayi alirken "neden bana deliymişim gibi bakiyorsun chriss?" Diye sordm chriss şaşırmsti
-"şey sadece iyi olup olmadığını merak ediyorum Buse. Bugün tuhaf davranıyorsun"
-"ben mi tuhaf davranıyorm, bence tuhaf davranan birisi varsa o da sensn neden evime grip beni izledn"
Ağzındaki birayı püskürttü ve şaşkın şaşkın yüzüme baktı
-"yanlış birsey söylediğimi sanmıyorum neden bu kadar şaşırdın ki?"
Chriss hala bana bakıyordu ve ben yavaş yavaş sarhoş olmaya basladm ama hala durmuyordm 3.4.5... birayı da ictm.
-"Chriss!? İcen ben sarhoş olan sen. Cevap versene neden evime girdin ve beni izledn?"
Oldukça ciddi bir şekilde gözlerime bakip ayağa kalktı 'senden Özür dilemek icin ve..-'
-"ve..?" diyerek başımı salladm
Hızlı bir şekilde yanıma geldi.bir eliyle yanağıma dokunurken diğer eliyle ensemden tutu ve beni kendine doğru çekti.
Dudaklarını Dudaklarıma bastırıyordu.
Her ne kadar itelemeye çalışsam da yerinden bile oynatamamstm.
Alt dudagimi iki dudaginin arasına alıp çekerek emmeye baslamsti. Canımı acitiyordu ama hoşuma gitmişti elimdeki birayı biraktm ve ona sarlmaya basladm. Ağzımn icindeki nefesini hissedebiliyordm. Kokusu beni daha da çekiyordu.
Bir anda geri cekilip ciddi bir şekilde gözlerime baktı bi kac saniye baktktan sonra şarkıyı kapatmak için arkasını döndü şarkıyı kapatıp tekrar bana doğru geldi.