Sesler duyuyor ama gözümü açmaya üşeniyordum.Ses erkek sesiydi. Erkek sesimi!? Açmaya bile üşendiğim gözler kendiliğinden açılıp kocaman oldu.Hemen arkamda telefonla konuşan Chriss' e dönüp baktım. Ama dün şarjı bitmişti nasıl.. !?
Şaşkınlık ve öfkeyi aynı anda yaşadım o an. Telefonu kapatan Chriss' e dik dik bakarak "şarjını nasil.."
"Yedek batarya vardı yanımda"
"Neden dün kullanmadın? Eğer dün kullansaydın şu an evlerimizde olurduk."
"Belkide evlerimizde değiliz ama ilerde beraber yaşlanacağımız evimizdeyiz. Yetmez mi?" Dedi alnıma dudağını bastırarak.Şaşkınlığın ve mutluluğun etkisiyle idtem dışı gözümden yaşlar dökülmeye başladı.
"Gel buraya aptal" dedi ağladığımı farkedince. Başımı boyun boşluğuna çekerek sarıldı "Bundan sonra ki hayatımı seninle beraber gecirmek istiyorum.Her sabah gözlerimi seninle açmak istiyorum. Triplerine katlanan tek erkek olmak Istiyorum. Kısacası seni istiyorum. Evlenelim?"Yavaşça boyun boşluğundan başımı çekerek yüzüne baktım. Şaka yapmadığı belliydi ama okul? Okul ne olacaktı..
"Okul n'olcak?" dedim boğazımı temizleyerek."Okul bitmeden evlenen birçok insan var, dert edilecek en son şey okul"
"Peki ailelerimiz? Anneminde babamında izin vereceğini sanmam"
"Gizlice evleniriz o halde"
"Ama y..-" Lafımı tamamlamama izin vermedi "Şş tamam. Okul tatil olur olmaz evleniyoruz."-5 Ay Sonra-
"Gelini öpebilirsin"
Herşey rüya gibiydi Chrissle sevgimiz gitgide katlanıyordu.
Sevgimiz sayesinde ailelerimiz ikna olmuş çocuk yapmama şartıyla evlenmemize izin vermişlerdi.. Zaten şu yaşta ne Chriss ne ben çocuk istemiyorduk. Henüz çok erkendi.
Misafirlerin alkışlarıyla Chriss ellerimi tutup alnıma küçük bir öpücük kondurdu."Seni seviyorum" dedi fısıltıyla.
"Bende seni" dedim gözlerinin içine bakarken..----------------------------------------------------------
"Vay canına bana kızıyorsunuz ama annemin günlüğüne göre evlenmeden beraber bile yatmışsınız""Annenin günlüğünümü okudun sen?"
"Günlüğümümü okumuş. Kimden izin aldın sen gel buraya eşek sıpası seni."
"Anne ingilizce konuş anlamıyoruuuum"
"Come on baby"-Happy and-
:D :D :D
Aceleye geldi ama yapacak birşey yok :)
Sürekli olarak okuyan arkadaslara sonsuz teşekkürler :)) yeni yazacağım hikayeyi okumanızı tavsiye ederim. Daha planlı yazıyorum onu :)