časť 6. - Prítomnosť?

39 1 0
                                    

Konečne po dlhej dobe som sa vyspala na mäkkej posteli. Ráno som sa zobudila. Na nočnom stolíku ma čakali raňajky. Horúci bylinkový čaj, chlieb s máslom a džemom. Ako som jedla vošla do izby staršia paní.

,,Doniesla som vám oblečenie,“ pípla a položila šactvo na posteľ.

Poďakovala som jej.

,,Ak by ste niečo potrebovala, stačí ma zavolať, volám sa Lena,“ usmiala sa milo.

,,Som Samantha,“ odvetím jej , ,,ešte raz ďakujem.“

Prikývla mi a odišla. Doraňajkovala som. Prišla som k posteli kde ma čakalo oblečenie. Z batoha som si vybrala čisté spodné prádlo. Môj batoh Serena pred príchodom do Moonsunu začarovala a tak som si tam mohla zobrať všetky potrebné veci. Zobrala som do ruky bielu blúzku s malým výstrihom a obliekla si ju. Na prekvapenie mi padla ako namieru ušitá pre mňa. Po blúzke následovala tmavohnedá vesta. Ako posledné som si obliekla čierné tkané nohavice a obula si čierne čižmy. 

Moja izba bola malá a útulna. Bola tu postel pri stene, nočný stolík pri posteli. Oproti stôl so stoličkou a menšia knižnica. Cez veľké okná svietilo do izby teplé slnko. Moja izba mala ešte balkón ktorý som si večer nevšimla. Otvorila som ho a vošla. Mala som výhľad na prekrásnu záhradu. Kríky vytvárali rôzne obrazce. Podobne ako teraz už zbúranom átriu aj tu celá záhrada prekypovala rôznymi druhmy kvetov a rastlín. Nič také som nevidela ani u nás v botanickej záhrade. Videla som z balkóna aj na okolité mestečko ktoré sa tiahlo dookola pozdĺž paláca.

,,Prepáčte.“

Podskočila som a otočila sa. Predomnou stál malý John.

Pokračoval: ,,Mám vám odkázať, že mágovia  a kapitán Nate vás uz čakajú.“

,,Už idem,“ zatvorila som dvere od balkónu a následovala ho.

Vošli sme do včerajšej miestnosti kde už všetci sedeli. Jediné miesto bolo vedľa Natea. Stretli sa nám pohľady. Usmial sa a ukázal na stoličku vedľa mňa.  Usadila som sa a mág v červenom spustil.

,,Dasharaga, alebo inými slovami strom sĺz. V deň úplnku je toto miesto posvätné a splní jedno jediné želanie. Problém však je, že sa k nemu ešte nikto nedostal.  Vie sa, že strom sĺz sa nachádza v pásme zeme, no aby ste sa dostali do tohto pásma musíte prejsť ďalšie tri. Prvým pásmom je zimné, v tomto pásme musíte nájsť dýku ktorá je majetkom trpasíkov. Ak ju získate, privoláte draka a ten vás zavedie do ďalšej oblasti. Tou je ohnivé pásmo. Nájdete draka, splníte jeho úlohu a potom vám ukáže vodné pásmo, kde budete musieť získať vodnú perlu ktorú zjete. Tá vám umožní dýchať pod vodou. Nájdete draka a dostanete sa ku stromu sĺz. A potom už bude Lili späť v hre.“

,,My zostaneme tu a budeme brániť Moonsun kým sa nevrátite,“ doplní zelený.

,,Na cestu sa vidáme pozajtra, strážkyňa si musí oddýchnuť a načerpať sily,“ povie rozhodne Nate.

,,Tak teda, my začneme pracovať na obrane,“ prikývne svetlomodrý a spravý gesto na odchod.

Všetci štyria sa zdvihajú a odchádzajú. 

,,Ja sa mám stretnúť s hliadkou, tak sa majte,“ kývne nám na pozdrav Jack a odchádza tiež.

,,Tak, čo by si rada robila dnes?“ otočí sa ku mne Nate a usmeje sa.

Tak sladko, ako to vie len on. Rozplývam sa.

,,Môžme sa prejsť po Moonsune? Nikdy som tu nebola, poznám len lesy,“ pýtam sa.

TemnýOù les histoires vivent. Découvrez maintenant