Tanıtım

4.3K 247 79
                                    

Kim Taehyung, gözünü hırs bürümüş bir insandı. Yıllardır olan dövüş turnuvaları için yeni dövüşçüler yetiştiriyor ve her defasında da ikincilik veya üçüncülük ile turnuvayı alıyordu. Hiçbir zaman birinciliğe ulaşamamıştı.

Doğal yollarla istediğine ulaşamayan Taehyung, yeni turnuva için kendisine bir plan belirlemişti. Genç, duygusuz, hiçbir zayıf noktası olmayan ve arzuladığı tek şey şiddet olan yeni bir dövüşçü yetiştirecekti.

Jeon Jungkook, küçük yaşta ailesini kaybetmiş ve yetimhanede büyümüştü. Liseden sonra hiçbir hedefi olmayan Jungkook, yalnızca para kazanmak için bir kafede çalışıyordu. Ve Kim Taehyung tarafından hayatını değiştirecek bir iş teklifi almıştı.

Min Yoongi, Kim Taehyung'un tuttuğu 3 özel doktordan birisiydi. Jeon Jungkook'u duygusuz ve arzuladığı tek şey şiddet olan bir dövüşçü olarak yetiştirmek için, diğer doktor arkadaşları ile beynine uyguladıkları elektrik şoku sayesinde ona bildiği her insancıl şeyi unutturacak, bilmesi gereken tek şey olan şiddeti öğreteceklerdi.

Kim Namjoon, 3 doktor arasından en bilgili olanlarıydı.

Park Jimin, psikoloji bölümünden mezun ve aynı zamanda aralarındaki en genç doktordu. Jungkook'un unuttuğu her şeyin yerine şiddetin yerleşmesini sağlayacaktır.

Ve Jung Hoseok, Jungkook'un fiziksel olarak gelişmesi için onu eğitecek spor hocası.


----

Eveeet yeni bir fic ile karşınızdayım. Uzun zaman oldu, umarım ortaya güzel bir şeyler çıkarabilirim jfdbsjfbsishjfk

Sizi seviyorum ❤

Desire // YoonkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin