PROLOG

33 1 0
                                    

Dia melarikan diri daripada lelaki atau lebih baik dipanggil binatang yang ingin merogolnya.

Dia berlari sekuat hati untuk menyelamatkan dirinya daripada menjadi mangsa rogol.

Kekasihnya benar-benar gila!

Di tengah jalan yang sunyi dan sedikit gelap menyukarkan Adrine untuk berlari.

"Arghhh! Aduh!" Kaki Adrine berdarah akibat tersepak batu yang agak tajam.

Sudahla dirinya hampir dijadikan habuan tempat melempiaskan nafsu, kini kakinya pula cedera.

Hal ini akan menyukarkan dirinya untuk bergerak.

"Sayang? You nak lari mana? I tahu you ada dekat sini. Keluar meh. I janji I tak kasar. Cepat la sayang. I tak sabar ni" Adrine menggigil ketakutan. Dirinya benar-benar lemah tika ini.

Dia takut! Dia berharap agar seseorang akan membantunya dari lelaki kejam ini.

Raja Amir Reza, lelaki yang dicintai sepenuh hati tetapi malangnya cintanya dibalas dengan nafsu semata-mata.

Adrine mencapai sebatang kayu di tempat persembunyiannya.

Ketika dia mendengar derapan kaki yang ingin mendekatinya, dia bingkas berdiri dan menggenggam erat kayu itu.

Setelah suasana menjadi sunyi, dia keluar perlahan-lahan dari tempat persembunyiannya.

Kayu di tangan digenggam kemas.

"Hai sayang!" Adrine terkejut. Kekuatannya seakan-akan hilang.

Adrine toleh ke belakang dengan perlahan.

Rasa gugup dan takut disimpan di dalam hati.

"Aku tak boleh takut dengan lelaki macam dia" Monolog Adrine dalam hati.

"Why you looking at me like that? Are you excited? Me too!" Reza menunjukkan riak terujanya tetapi tidak bagi Adrine.

Adrine menghayunkan kayu yang digenggam kemas di tangannya ke arah kepala Reza.

"Argh!!!" Jerit Reza kuat.

"Pergi mampos jantan tak guna!" Jerkah Adrine lantang.

Adrine pantas melarikan diri sementara lelaki itu meraung kesakitan. Jujur, dia takut!

"Tengku Adrine Evarya Redson! Kau tunggu! Aku akan cari kau sampai ke lubang cacing!" Jerit Reza sambil memegang kepalanya yang berdarah.

Bloody Revenge [ SU ]Where stories live. Discover now