3ο Κεφάλαιο

4.7K 321 136
                                    

Y "θέλετε να μου πείτε πως αυτή είναι η γνωστή Aria?" δεν είχε σταματήσει κανένας να με κοιτάει, από ότι φαίνεται κανένας δεν το πίστεψε.

Ε "εγώ είμαι, το ασχημόπαπο" είπα και σταύρωσα τα χέρια στο στήθος μου.

Η "δεν το πιστεύω Aria, άλλαξες τόσο πολύ" σηκώθηκε από την θέση του αγκαλιαζοντας με.

Ο Hoseok ήταν ο μόνος που δεν με κοροϊδευε αλλά αντιθέτως ήταν με το μέρος μου.

Η "χαίρομαι που σε βλέπω"

Ε: "και εγώ Hoseok" απάντησα με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά.

Με τράβηξε ελάχιστα απ' το χέρι μεταφέροντας με στο τραπέζι τους.

Δυστυχώς με έβαλε να κάτσω ανάμεσα σε αυτόν και τον Jimin.

Φυσικά και δεν έχω θέμα με τον Hoseok, το θέμα μου είναι ο Park.

JIMIN POV

Κάποιος μου κάνει πλάκα!

Πως γίνεται να άλλαξε τόσο πολύ?

Ήταν το ασχημόπαπο και τώρα μεταμορφώθηκε σε κύκνο?

Δεν είναι πρώτη φορά που την βλέπω μετά από ότι έφυγε, την είδα και εκείνη την μέρα στη στάση αλλά σε καμιά περίπτωση δεν φαντάστηκα πως αυτή θα ήταν η Aria...

[...]

ARIA POV

Καθόμασταν μαζί με τον Hoseok, τον Tae και τον Jin μιλώντας για το πως πέρασα όλο αυτόν τον καιρό.

Τελικά δεν είναι και τόσο απότομοι όσο δείχνανε.

Είχα κατεβάσει 3 ποτήρια σφηνάκια με αποτέλεσμα να νιώθω το κεφάλι μου βαρύ αλλά δεν σταμάτησα εκεί.

Απέναντι μου καθόταν ο jimin με μια κοπέλα στα πόδια του.

Είχε καρφωμένο το βλέμμα του πάνω μου, από τότε που κάθισα μου ρίχνει κάτι περίεργες ματιές που δεν μπορώ να τις καταλάβω.

Σηκώθηκα από το τραπέζι πηγαίνοντας στο μπάνιο. Το στομάχι μου είναι χάλια.

Μπήκα μέσα και κατευθείαν κλειδώθηκα σε μια τουαλέτα.

Αφού ξερεσα ότι είχα πιει βγήκα έξω.

Την ώρα που έριχνα λίγο νερό στο πρόσωπο μου ένιωσα δύο χέρια να τυλίγονται γύρω από την μέση μου.

Σοκαρισμένη έστρεψα το βλέμμα μου στον καθρέπτη βλέποντας ένα άγνωστο αγόρι.

?? "μωρό μου γιατί μου έφυγες?" μίλησε μυρίζοντας αλκοόλ.

𝗜'𝗺 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗯𝗼𝘀𝘀Where stories live. Discover now