4ο Κεφάλαιο

4.1K 307 77
                                    

Μ: "και σου μίλησε έτσι απλά?"
Ε: "ναι σου λέω, εγώ απλά τον ρώτησα αν θα είναι καλά και εκείνος ήταν έτοιμος να με βρίσει αλλά ξέρεις κάτι το έχω συνηθίσει, πάντα έτσι ήταν"
Μ: "ναι ισχύει, κάποιες φορές είναι ο πιο γλυκός άνθρωπος που έχεις γνωρίσει ποτέ σου ενώ άλλες φορές είναι ίδιος ο διάβολος"
Ε: "δεν έχω δει ποτέ την γλυκιά πλευρά του jimin και πιστεύω πως δεν υπάρχει καν" όπως καταλάβατε είμαι στης Maryς και συζητήσαμε για την χθεσινή συμπεριφορά του jimin.
Ε: "Mary αποφάσισα να πιάσω δουλειά"
Μ: "δουλειά? Γιατί?"
Ε: "Τι γιατί ρε Mary, πως θα πληρώσω το σπίτι, το φως, το νερό. Τι θα τρώω?"
Μ: "μα δεν σου στέλνουν οι γονείς σου χρήματα"
Ε: "όχι πια. Δεν σου τα έχω πει. Οι γονείς μου χώρισαν, ο πατέρας μου ποτέ δεν ενδιαφέρθηκε αν έχω να φάω οπότε δεν τον νοιάζει και τώρα ενώ η μητέρα μου βρήκε γκομενο και με έχει γράψει"
Μ: "αλήθεια? Δεν την είχα για τέτοια γυναίκα την μητέρα σου"
Ε: "ούτε εγώ, οπότε πρέπει να βρω δουλειά"
Μ: "έχεις βρει καμία?"
Ε: "ναι σε μια εταιρεία, ζητάνε υπάλληλο για τον τομέα οικονομικού και αφού το έχω σπουδάσει πιστεύω πως θα με πάρουν"
Μ: "ωραία ότι χρειαστείς θα μου πεις"
Ε: "ναι Mary μου ευχαριστώ"

[....]

Έχω ετοιμαστεί ήδη για να πάω να δω την δουλειά

Φόρεσα αυτά:

Έχω ακούσει πως αυτός που έχει την εταιρεία είναι πολύ πλούσιος

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Έχω ακούσει πως αυτός που έχει την εταιρεία είναι πολύ πλούσιος. Έχει λένε δικές του επιχειρήσεις και έναν κούκλο γιο. Μην φανταστείτε δεν πάω για τον γιο του, ούτε που τον ξέρω αλλά πραγματικά χρειάζομαι χρήματα.

Έφτασα στην εταιρία γρήγορα, μπήκα μέσα και ζήτησα να μιλήσω με τον διευθυντή. Μπήκα στο γραφείο του συναντώντας έναν άντρα γύρω στα 45
Ε: γειά σας, έχω έρθει για την αγγελία"
(διευθυντής=Δ)
Δ: "ωραία κάθισε" μου έδειξε την καρέκλα απέναντι του και αυτό έκανε
Δ: "έχεις ξανά δουλέψει ως υπάλληλος σε οικονομικά?"
Ε: "όχι μόλις τελείωσα την σχολή μου"
Δ: "ωραία και πόσο χρονών είσαι"
Ε: "20"
Δ: "λοιπόν θα μου φέρεις αύριο το βιογραφικό σου και την δεύτερα θα πιάσεις δουλειά. Το αφεντικό σου δεν θα είμαι εγώ αλλά ο διευθυντής οικονομικού. Όταν θα φέρεις το βιογραφικό σου θα τον γνωρίσεις και θα μιλήσετε για το πόσες ώρες θα δουλεύεις και ποιος θα είναι ο μισθός σου"
Ε: "ναι ευχαριστώ πολύ"

𝗜'𝗺 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗯𝗼𝘀𝘀Where stories live. Discover now