Prológus

51 9 1
                                    

Mielőtt belevágnánk a sztoriba, illene ismertetnem a lényeget.

Addig gondolom oké, hogy mindenkinek van egy személyisége. Nekem, neked és minden embernek más és más. Ez teljesen természetes. De, amit most fogok mondani, na az már egyáltalán nem.

Egy álcát viselsz magadon. Olyat, ami elfedi a személyiségedet. Igazából mindenki teljesen máshogy néz ki, mint amilyennek elsőre látszik. Természetesen erről szinte senki nem tud. De van, aki mégis! Kevesen, de vannak, akik ismerik az álca titkát. Őket nevezzük "tudóknak". Ha kíváncsi vagy rá, hogy más is tudja-e, akkor azt egy egyszerű kérdéssel meg lehet fejteni: - Tudod?
A helyes válasz így hangzik: - Őseimtől tudom!
Némelyik család birtokában lehetnek "látógurák" is. Ezek látásra alkalmas eszközök, tárgyak. Főként üveglapok, vagy tükrök, amiknek a segítségével átláthatunk az álcán. Megtudhatjuk, hogy néz ki a személyiségünk, karakterünk. Ezt a kinézetet hívjuk úgy, hogy "lény". 

Persze, a kinézet nagyon bonyolult. Túl összetett személyiségek vagyunk ahhoz, hogy mindent meg tudjunk magyarázni.
Egy-kettőt azért  most megpróbálok. ;)

A lényed jelzi a hangulatodat, méghozzá a szemed színével. Ez mindenkinél változó, az adott hangulatától függően.
Ha valalaki:

Szomorú: fekete

Boldog: fehér

Féltékeny: zöld

Hazudik: sárga

Őszinte: kék

Dühös: piros

Fél/megijed: lila

Szerelmes: rózsaszín

Van, amelyik helyzetben a szemszín változása elég kellemetlen tud lenni, de van, amikor az okozza a szerencséd.

A szellemi tulajdonságaid egy része a hajszíneden mutatkozik meg, egy másik része pedig a bőrödön.
Az okosság jele a haj kivilágosodása, a makacsságé a bevörösödése, és a butaságé/eszetlenségé az elsötétedése.

A bőrödön, a bizalom színe a lila és a rózsaszín között ingadozik. Míg a lila az óvatos bizalmat teszi ki, a rózsaszín az abszolút negatív naívságot.

Ahogy a lila, rózsaszín bőrszín a bizalmat jelenti, a bizalmatlanságot a hegyes fül. Minél visszahúzódóbb és bizalmatlanabb vagy, annál hegyesebb a füled.

Az emberek egy része védekezésből támad. Ez az elvakult félelemből áradó agresszió viszonylag gyakori, és a fogak hegyesedésével, élesedésével jár.

Az agresszivítás másik jele a testeden megjelenő tüskék. Ezek akkor is előjönnek, ha szánt szándékkal bántasz, sértesz, vagy a kárukra játszol másoknak.

Aki határozott, annak vonalak fognak megjelenni a testén. Az elhelyezkedésük, formájuk, számuk, vagy méretük mimdenkinél más. Ennél nincs kötött ábrázolás.

Lehetsz nagyon magabiztos. Ez a magasságodon fog megmutatkozni. Minél bizonytalanabb  vagy, annál alacsonyabb leszel.

Mindig lesznek olyan emberek, akik többet akarnak. És önző módon mindent meg akarnak szerezni. (Itt ne a kleptomániásokra gondolj)
Az ilyeneknek több karuk lesz. A kapzsiságuktól függő a plusz végtakjaik száma.

Egyenlőre ennyivel tudtam szolgálni. A többi lényeges, majd a sztori során ki fog derülni.
Te már tudod, hogy nézel ki?
Írd le kommentben?
;) ^*^ <3

Under The MaskWhere stories live. Discover now