Cihangir'in dilinden...
'Yalvarırım bırak beni.Ne olursun.'
'Keeeeeees!Kes sesini!Kes kes kes!!!!'
'Cihangir sakin ol biraz.' dedi Baran yanıma gelip kolumdan tutarak geriye çekerken.
'Şu orospu çocuğuna söyle sesini kessin yoksa ben keserim!Şimdiye kadar seni çoktan öldürmüştüm!Dua et ki onu bulmak için sana ihtiyacım var!Amına koduğumun piçi!'
'Tamam sakinleş biraz.Böyle asabi davranırsan kimseye bir yararın olmaz biliyorsun.Kızı nasıl bulacağız onu düşünelim.' dedi Baran.
'Arda denen şerefsizi bulursak kızı da buluruz.' dedim ve hızlı adımlarla Güney'in yanına gelip yakasından tutup yukarı çektim 'Ara.' dedim öfkeyle.
'Ne araması?'
'O piç kimse hemen ara yerini öğren hadi!!!' diye çıkıştım.
'Ta-Tamam abi telefonum nerde?Telefon?' dedi endişeyle.
'Baran ver şunun telefonunu.'
'Bir şey belli edersen kafana kurşunu yersin.' dedim ve ellerimi yakasından çekip, belimdeki silahı kafasına dayadım.
'Çalıyor.'
'Aç hoparlörü.'
Dııııııııııııııııııııııııııııt
Dııııııııııııııııııııııııııııt'Alo'
'Alo Arda.'
'Sana beni uzun bir süre arama demedim mi?Ne oldu?Neden aradın?'
'Arda konuşmamız lazım hemen.Sonra gideceğim zaten bir saatini almaz.'
'Ne konuşacaksın.Telefonda söyle işlerim var gecenin bu saatinde ne buluşması hem?'
'Tamam yarın buluşalım.Telefonda söylenecek bir şey değil.Yüz yüze konuşsak daha iyi olur.'
'Tamam.Yarın buluşalım.Ama son olsun.'
'Tamam olur.Nerede?Kaç gibi?'
'Aynı yerde.Sabah 11 gibi.'
Dıt
Dıt
Dıt'Sen dua et o kıza bir şey yapmamış olsun!O kıza dokunmamış olsun yoksa senin anandan emdiğin sütü götünden çıkarırım!'
'Abi duydun işte yarın alırsın Ses'i.Hem yemin ederim ki kötü bir niyetim yoktu.Zengindi.Evlenmek istediğini söyledi.Ses'in de hayatı kurtulsun istedim abi yemin ederim ki.Kötü bir niyetim yoktu.'
'Ağlama lan!Evlenecekti diyor bir de ya!' sinirime hakim olamayarak kahkahalarla güldüm ve yüzüne bir yumruk geçirdim 'benim olan bir şeyi başkasına verirken kime sordun sen!!!' Diye bağırdım...
Ses'in dilinden...
Allah'ım lütfen bana yardım et.Lütfen sana yalvarıyorum nasıl kurtulacağım bu iğrenç herifin elinden bilmiyorum.Ne olursun bana yardım et.Eğer burdan kurtulabilirsem sana söz veriyorum çok daha iyi bir insan olacağım.Karıncayı bile incitmeyeceğim yeter ki bana yardım et...
İçimden bildiğim tüm duaları okurken Arda çıkış kapısında belirdi ve hızlı adımlarla arabaya bindi...Derin bir nefes alıp bana döndü.O sırada sokaktaki insanları izliyordum...Yüzüne bile bakmıyordum.Çünkü tiksiniyordum ondan.
Hiç bir şey söylemeden arabayı çalıştırdı ve benzinlikte durdu.Arabadan inip uzaklaşmadan görevliyle konuşmaya başladı.
Telefonu koltukta duruyordu.Düşürmüş olmalıydı.Bu elime geçebilecek en güzel fırsattı.Hızla telefonu elime aldım ve 155'i aradım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT
Teen FictionHala ukala bir tavırla alay edercesine, sanki az önce burda hiç bir şey olmamış gibi etrafımızda bir sürü ceset yokmuş gibi, sanki sıradan bir gündeymişiz gibi konuşmaya devam etti... 'Yengeniz sıkılmış belli ki beyler.Toparlanın gidiyoruz.' (+18 kı...