Bölüm 24

56.3K 1.8K 678
                                    

Söylediği şeyi sindirmem bir kaç dakikamı aldı.Silahını indirip yanıma geldi ve;

'Çok değerli abin için değmez mi?' dedi.

'Sen nasıl böyle bir şey istersin benden!'

'Ahhh hadi ama Ses yapma.Abartılacak bir durum yok.' Dedi ukalaca sırıtırken.

Düşünmek için bir kaç saniye verdim kendime o an.Bunu yapamazdım.Güney'i her ne kadar kurtarmak istesem bile bu istediği şeyi yapmam mümkün değildi.Ama Güney?O ne olacaktı.İsteyerek yapmasam bile zaten bir gün bu adam bana zorla sahip olacaktı.Zamanı var demesinden bu gayet açıktı.

'Tamam.'

Hayretle yüzüme baktı.Gözleri kocaman açıldı.Güney şaşkınlıkla 'Ne' dedi.

'Kabul ediyorsun yani?' dedi ve bir cevap bekledi.

'Dalga geçiyorsun değil mi Ses?' diye sordu Güney.

'Hayır çok ciddiyim.Güney'i bırak gitsin ne istiyorsan yapacağım.'

'Ses hayır.Benim için bunu yapmak zorunda değilsin.Ben burda kalmaya razıyım.Yapma!' diye bağırdı.

'Kes sesini!' dedi Cihangir Güney'e ve bana döndü.Gözlerinin içi parlıyordu..

'İşimiz bittikten sonra gidebilir ancak.'

'Sana nasıl güveneyim ki ben?Alacağını aldıktan sonra ya bırakmazsan.Senin gibi bir insana güven olur mu?'

'Kalbimi kırıyorsun ama Ses.' dedi ukala bir tavırla 'Ben bir söz verirsem tutarım.'

'Peki dediğin gibi olsun.' dedim ve kapıya doğru yürürken gözlerimden akan iki damla yaşı sildim.

Cihangir'de peşimden geldi ve bodrumun kapısını tekrardan kilitledi.Yatak odasına çıkarken o yol sanki hiç bitmedi.Aşık olacağım seveceğim herşeyimi paylaşabileceğim bir insana saklarken bazı şeyleri, böyle bir piç kurusuna hemde kendi rızamla bırakmak içimi yakıyordu.Bir kaç dakika ortadan kaybolup, elinde iç çamaşırlarıyla odaya girdi.Bana uzattı ve;

'Bunları giymeni istiyorum.' dedi.

Elindeki kırmızı iç çamaşırlarını aldım ve giymek için banyoya doğru ilerledim.

'Ses.'

Durdum ve arkamı dönmeden bekledim.

'Ağlamadan zırlamadan benim olacaksın.Eğer rahatsız edecek bir şey yaparsan sözümden dönerim bunu bil.Bence zevk almaya bak.Ki zaten altımdayken aksi bir şey hissetmeyeceksin.' Dedi.

Kurduğu cümlerlerden içim kalkmıştı ancak yapacak bir şey yoktu.Elime tutuşturduğu iç çamaşırlarını utana sıkıla, ağlayarak giydim ve ayna da kendime baktım.Bu kapıdan çıktıktan sonra hiç bir şey eskisi gibi olmayacaktı.Eskisi kadar masum olmayacaktım ve belki eskisi gibi de olmayacaktım.

'Hadi ama sevgilim seni bekliyorum.' diye seslendi içerden.

Gözyaşlarımı silip kapıyı açtım ve odaya girdim.Üzerindeki tişörtü çıkarmıştı.Yalnızca altındaki pantolonu duruyordu.Onu ilk kez çıplak görmüştüm.Göğsünün sol üstünde neye benzediğini anlayamadığım bir dövme vardı.Garip bir şekilde gözüme takılmıştı.Beni öyle görünce baştan aşağıya süzdü.Gözlerinin içi gülüyordu adeta.Yavaş yavaş yaklaştı ve;

'Çok sexi görünüyorsun.' dedi.

Gözlerim doldu ancak ağlamayacaktım.
Belimden tutup kendine çekti ve saçlarımdan öptü.Elini belime sıkıca doladı.Arka arka yatağa doğru yaklaştı ve oturdu.Beni de kolumdan çekerek yanına oturttu.Saçlarımı boynumdan çekip öpmeye başladı..Tepki vermeden öylece bekliyordum.

PSİKOPAT Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin