İki hafta sonra...
Aynanın karşısına geçip bir sağa bir sola döndüm.Bembeyaz gelinliğin içinde öyle güzel görünüyorum ki...Bunu çocukken çok hayal ederdim.Böyle hep ya gelin olmak ya da prenses olmak isterdim.
'Beğendiniz mi Ses Hanım?'
'Beğenmek ne kelime, bayıldımmmmm.' dedim ve kendi etrafımda bir tur döndüm.
'Çok yakıştı gerçekten kuğu gibi oldunuz.' dedi ve gülümsedi.
'Teşekkür ederim.Bu son provaydı.Herşey yolunda görünüyor.Umarım bir aksilik olmaz.' dedim kaşlarımı çatıp.
'Merak etmeyin Ses Hanım yarına kadar gözüm gibi bakıcam bu gelinliğe.'
'Çok tatlısınız.Teşekkür ederim.İşimiz bittiyse bana müsade daha alışverişe çıkıcam.'
'Tabi, tabi buyrun üzerinizi değiştirin.' dedi kabini göstererek.
...
Gelinlikçiden çıkıp boş sokakta kaldırım taşlarını izleyerek yürüyordum.Yarın düğünüm vardı.Öyle heyecanlıydım ki bu gece uyuyabileceğimi hiç sanmıyorum.O kadar kötü şey yaşandı bitti...Bundan sonrası hep mutluluk.Umarım bir daha yaşanmaz hiç biri.Bunları düşünerek yürürken bir ses düşüncelerimi böldü;
'Şşşş yavruuu alıyım mı seni?'
Arkamı hızla döndüm ve;
'Sen ananı al pezev-' diyemeden durdum ve şaşkınca yüzüne baktım.
'Bir şey diyordun sanki yarım kaldı?' dedi ve sırıttı.
'Ya Cihangir sen sapık mısın?Cidden soruyorum bak sana bunu!'
'Ya yine napmışım acaba Ses Hanım?' dedi bir kaşını kaldırıp, kolunu cama koyarken.
Allahım hayatımda bundan daha cool bir hareket görmedim.Bir kaç saniye yüzüne bakıp bir kaç kez daha aşık oldum.Ulan bundan çocuk yapsam var ya böyle dünya tatlısı, dünya güzeli olurlar kesin.Rabbim özene bözene yaratmış maşallahhhhhhh.
'Ne bakıyorsun?Açıkta bir şey mi gördün?' dedi aynı ukala tavrıyla.Nihayet gözlerimi ondan çekip devirdim ve cevap verdim;
'Yooo sadece aşık oluyordum.' dedim ve arabaya binmeyip yürümeye devam ettim.Yavaş yavaş beni takip ediyordu.
'Bana bak sen ne dedin az önce?' dedi şaşkınca yüzüme bakıp.
'Ne demişim?'
'Bende sana soruyorum aşık mı oluyorum dedin?'
'Evet öyle dedim?' dedim ve durup baktım.
'Ya o ne demek sen zaten bana aşık değil misin ya?Hiç sevmedim ben bu cümleyi!'
'Ya ne diyorsun Allah aşkına yine düştün sapık gibi peşime.Alışveriş yapıcam git başımdan!!!'
'Ses ben de sana eşlik edicem aşkım tek yollayamam üzgünüm.' dedi ve kaşlarını çattı.
'Bana bak sen asla gelmiyorsun!O açık bu açık diye diye senin yüzünden tek bir şey almadan çıkıyorum mağazalardan!Ben kendim giderim!' diye bağırdım.
'Bana sesini yükseltme yoksa-'
'Ne? Ne yaparsın?'
'Bak getirtme beni oraya!Ben senin kocan sayılırım!'
'Sayılırsın işte olmadın daha!'
'Hadi atla.'
'İstemiyorum.Yürücem ben.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT
Подростковая литератураHala ukala bir tavırla alay edercesine, sanki az önce burda hiç bir şey olmamış gibi etrafımızda bir sürü ceset yokmuş gibi, sanki sıradan bir gündeymişiz gibi konuşmaya devam etti... 'Yengeniz sıkılmış belli ki beyler.Toparlanın gidiyoruz.' (+18 kı...