Yıl 2030:
Her şey 10 yıl önce başladı. Monoton bir hayat sürerken bir gün ansızın meteor yağmuru başladı. İlk başta herkes bu doğa olayını instagram story'lerinde paylaşmaya başladı. İlk meteor parçası yere değene kadar herkes bu görsel şölenden memnundu.Şu an bu bölgede yaşayan son insan benim. Yalnız geçen 10 yılın ardından artık yaşamak istemiyorum. Bütün dostlarımın, ailemin yüzlerini bile net hatırlayamıyorum. Şehirdeki zombiler etrafımı sardılar. Kurtulmam sanırım imkansız çünkü bütün o seviye 3 zombiler benden çok güçlü. Şuan ki bildiklerimi 10 yıl önce bilseydim, şimdi seviye 3'lerden korkmama gerek kalmazdı.
"Keşke ikinci bir şansım olsaydı, sevdiklerimi kurtarmak için."
Diri diri ısırılıp yenilmek çok acı verici. Göz kapaklarım ağırlaşıyor ve öleceğim sanırım.Yıl 2020:
—Berkay istersen biz çıkalım, seni rahatsız etmeyelim.
Derste uyuyakalmışım ve öğretmen de alay ediyor. Bir dakika... Az önce zombiler tarafından öldürülüyordum. Yoksa dileğim gerçekleşti mi? En yakın arkadaşım Fırat, yanımda oturuyordu. Onu yıllardır görmemiştim. Ama ona olacakları anlatmamalıydım, bana inanmaz, delirdiğimi zannederdi.
—Fırat, bugünün tarihi ne?
—14 Şubat 2020, biliyorum ikimizinde sevgilisi yok, sapız. Bunu böyle vurgulamana gerek yoktu. Hadi kalk da öğle yemeğine inelim.14 Şubatta başlamıştı her şey. Saat 14 civarı meteor yağmuru başlamıştı. Şuan öğle arası olduğuna göre 2-3 saatimiz var.
—Fırat, acilen benimle gel. Eski spor salonuna gitmemiz lazım.
—Knk ben çok açım ama.
— Sen git yemeğini ye. Şu parayı da al, alabildiğin kadar konserve yiyecek ve kolay bozulmayan atıştırmalık al. Sonra benimle eski spor salonunda buluş. Şakın sebebini sorma knk. Benim hatrıma yapar mısın, sonra açıklayacağım sebebini.
—Peki knk. Mantıklı bir sebebi olsa iyi olur. Bu verdiğin parayla aldığım eşyaları sırt çantama zor sığdırırım.
—Çabuk ol Fırat. Saat 1 olmadan buraya gel.Fırat gelene kadar zombilere savurabileceğim bir sopa bulmam lazım. Eski barfiks demiri işimi görür. Fırat'a ne bulsam acaba. Belki depoda beden hocasından bir şeyler kalmıştır. Sürekli bize sevdirmeye çalıştığı Amerikan sporunun şimdi faydası dokunabilir. Çünkü beyzbol sopasını zombileri öldürmek için kullanabiliriz.
Şimdiki vücudum çok güçsüz. Geçmişe dönmenin tek kötü tarafı bu sanırım. Biraz şınav filan çekeyim. Virüsten önce bedenini zorlamak önemli.
—Knk geldim. Kasiyer kadın şaşkın şaşkın bana baktı.
—Savaşa gidecek gibi erzak topladın sonuçta.Hadi biraz sen de şınav çek. Yarım saat sonra olacaklara inanmayacaksın.
—Ne alaka şınav çekmek?
Fırat'ın bu sorusunun ardından yaklaşan zombi kıyametini, 10 yıl gelecekten anılarımı anlattım. Tam bütün sorularına yanıt verdim derken gökyüzündeki kayan ışık topları cümlelerimi sonlandırdı.—Fırat, işte her şeyin başlangıcı böyle güzel bir meteor yağmuruyla başladı...
Selam canlarım. Eğer konunun beğenildiğini görürsem sırayla diğer bölümleri de yayınlayacağım. Yorumlardaki görüş ve önerilerinizi diğer bölümlerde dikkate alacağım. Sağlıcakla kalın :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON İNSAN
Mystery / ThrillerEvrim geçiren zombiler... Zombi kıyametini başlatan meteor yağmurundan hayatta kalmayı başaran bir grup gencin hikayesi.