"Bütün renkler aynı hızla kirleniyordu,
Birinciliği beyaza verdiler."Özdemir Asaf |Jüri şiirinden|
***
"Hadi ama Hira, çok güzel olacak.Lütfen sende gel!" Dedi Pars'ın elini tutarak.
Tutma.
"Ne işim var orada Mira?Tek yaptığınız şey içip sarhoş olmak."
Ve Pars'la yiyişmek
"Bir kere gelsen ne olacak sanki?" Dedi kollarını göğüsünün altında birleştirerek.
"Bir kere ısrar etmesen ne olacak sanki?" Dedim sırıtarak.
Pars'ın dudağının bir kenarı kıvrılmıştı.
"İyi be gelmezsen gelme!Kimliğini ver o zaman."
"Yine mi kendinkini kaybettin!"
"Şey.."
"Barda mı düşürdün?"
"Galiba."
"Nüfus müdürlüğü sana kimlik vermekten bıktı sen kaybetmekten bıkmadın!" Dedim sinirle. Bir yandan da cüzdanımdan kimliğimi çıkarıyordum.
"Hele bir daha kaybet bak ne yapıyorum sana!"
"Canım ikizim hadi sende gel!" Dedi kimliğimi alarak.
"Ders çalışmam gerekiyor."
Parsla senin yiyiştiğini düşünüp kakaolu sütümü içerken ağlamam gerekiyor.
"Ne olur sanki bir kere de mızmızlamasan!"
"Üzgünüm Mira, barlarda sarhoş olup yiyişmek hiç bana göre değil!" Dedim sinirle ve çantamı omzuma takıp cafeden çıktım.
İkizimle dış görünüşlerimiz ne kadar benzese de içlerimiz bir o kadar ayrıydı.
Küçüklükten beri bizi hiç ayırt edemiyorlardı.Yosun yeşili gözlerimiz,siyah saçlarımız, beyaz tenlerimizin üstüne ki hafif çillerimizle birbirimizin kopyasıydık.Bizi ayırt edebilen tek kişi anne ve babamdı.Fakat Mira, 6 yıl önce babam ve annemin ölümünden sonra saçlarını sarıya boyatmaya karar vermişti.
Pars.
O benim ilk aşkımdı ve muhtemelen son olacaktı.
Mira ortaokulunu ve lisenin ilk üç yılını İzmir'de okudu. Ben ise tüm eğitimimi İstanbulda aldım.
Pars ile ortaokuldayken tanıştık.İlk görüşte aşık olmuştum.Pars'la ortaokuldayken en iyi arkadaş olacak kadar yakın değildik -ki Pars benim tek arkadaşımdı.- Ama liseye geçince çok yakın olmuştuk.
Daha sonra anne ve babam öldü.Mira İstanbul'a taşınınca Pars onunşa ilgilenmeye başladı.Üniversiteye geçince de nasıl olduğunu hala anlayamadığım bir şekilde Pars ve Mira sevgili olmuşlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Denize Tutulan Yosun
Mystery / ThrillerBu oyunda yalanlar tek doğrudur. "Bütün varlığım senindir.Yalanların doğru olduğu güne kadar." _ 'Hira'nın gözleri, Pars'ın deniz gözlerinde yosun tuttu..' *** "...Güneş yakardı,Deniz yanardı..." der bir şiirinde Özdemir Asaf. Ama bu hikaye de Deni...