🌞Witajcie🌞
Ostatnio przeczytałam coś bardzo mądrego. Chyba już wiem, dlaczego moje próby odchudzania nie miały powodzenia. Wszystko przez to, że źle się do tego zabierałam.
Zawsze to był impuls, który po jakimś czasie mijał i nie miałam już motywacji, aby dalej dążyć do osiągnięcia prawidłowej wagi. Tak nie powinno być, ponieważ odchudzanie powinno być przemyślane i postanowione po dobrym zastanowieniu.
Przed odchudzaniem, które zaczynam na poważnie, odpowiem na kilka pytań. Tutaj te odpowiedzi nie zginą i będę mogła do nich wracać za każdym razem, gdy zabraknie mi motywacji i siły do walki.
Jak bardzo chcesz schudnąć?
Bardzo. Najbardziej na świecie. Niczego od dawna nie pragnęłam tak bardzo.Jaki cel chcesz osiągnąć?
Prawidłowa waga i dobre samopoczucie we własnym ciele.
Waga 60kg jest moim największym marzeniem, ponieważ nie ważyłam tyle od... Właściwie sama nie wiem.Dlaczego chces schudnąć? Wypisz wszystkie powody (nawet te, które wydają Ci się głupie).
-dobre samopoczucie
-zdrowsza ja
-noszenie ślicznych sukienek
-noszenie ubrań, które mi się podobają i zawsze wyglądają na mnie dobrze
-zazdrość na twarzach innych
-pozbycie się nadwagi
-udowodnienie sobie, że mogę
-spojrzenia na ulicy
-komplementy
-bycie szczęśliwą
-płaski brzuch
-dobry wygląda w stroju kąpielowym
-szczupłe nogi
-gibkie ciało
-zmiana siebie
-zmiana charakteru
-zyskanie większej odwagiNa razie tyle w kwestii pytań i odpowiedzi.
Teraz czas na określenie dokładniejszych celów.
Na razie nie mam zamiaru podawać idealnych wymiarów, gdyż teraz najważniejsza jest dla mnie waga. Wiem, że nie powinno się zwracać na nią aż takiej uwagi, ale z racji tego, że mam nadwagę to muszę się nią zająć. Kiedy już się z nią uporam, to wtedy zastanowię się nad idealnymi wymiarami.
Cele
72kg (01.06.19)
71kg
70kg
69kg
68kg
67kg
66kg
65kg
64kg
63kg
62kg
61kg
60kgW sumie muszę schudnąć 12kg.
Startuję z wagą 72kg.
Wiem, że zajmie mi to bardzo długi okres czasu, ponieważ jest to bardzo dużo. Jednak chcę, aby to było zdrowe odchudzanie, więc nie mam zamiaru chudnąć jak najszybciej, a później doświadczyć efektu jojo. Nie na tym ma to polegać.
Mam zamiar się nagradzać za drobne osiągnięcia, więc Wam je zaprezentuję.
Moje poszczególne cele i nagrody prezentują się tak:
70kg - kamuflaż WIBO (czas do: 03.07.2019)
68kg - rozświetlacz SILVER
65kg - książka
62kg - koszula
60kg - sukienkaZa osiągnięcie celu należy się nagradzać, gdyż to podtrzymuje motywację. Tak też postanowiłam zrobić, ponieważ tych rzeczy raczej bym nie kupiła. No może bym kupiła, ale raczej radość z tego byłaby mała. Kiedy będę wiedziała, że jest to nagroda za ciężką pracę (bo odchudzanie czasami takie bywa) to docenię to dużo bardziej.
Jeśli chodzi o dietę...
Nie mam zamiaru stosować jakiś specjalnych diet. Raczej zadbam bardziej o to, co jem i zmniejszę ilość jedzenia. Postaram się spożywać posiłki o określonych porach w małych porcjach, a częściej (do 4/5 razy dziennie).Trening...
Mam zamiar zacząć biegać trzy razy w tygodniu i dwa razy ćwiczyć interwały. Jednak z ćwiczeniami zacznę na poważnie po 19.06.2019, ponieważ wtedy skończą mi się szkolne obowiązki, a co najważniejsze - egzaminy. Do tego czasu muszę skupić się wyłącznie na prygotowaniu się do testów.Na razie to tyle ☺
Zapomniałabym. Jeśli chodzi o emotki... Bardzo rzadko ich używam, więc jeśli komuś przeszkadza brak kolorowych minek to przepraszam.
🌞Pozdrowionka🌞