5.BÖLÜM

20 5 0
                                    

... Beden dersimize başlamadan önce eşofmanlarımı giydim ve sıraya geçtim. Hoca giriş kapısından çıkıp sıraya doğru gelmeye başlamıştı bile.
Hoca geldiğinde sınıf yoklamasını alıp ısınma hareketlerini yaptırdıktan sonra

"Serbestsiniz! Ne haliniz varsa görün." dedi.

Ben bu dersi seviyordum ama gerçekten sevdiğim için değil, diğer dersler gibi boş konuşan bir hoca olmadığından dolayı seviyordum.

Ben her zaman ki gibi hiç bir şey yapmamayı düşünürken yanıma bizim sınıftan Şeyma Alev geldi. Sınıftakilerden bir çoğu Alev'i sevmezdi ve arkasından konuşurdu. Genelde Alev denildiğinde akla ilk gelen kelime orospuydu. Nefes alan her varlıkla çıktığı hakkında şeyler duyardım. Doğru olup olmadığından hiç bir zaman emin olmadım ama asla masum bir kız olduğunu da düşünmemiştim.

-N'aber Arda?

-İyi.

Hiç bozuntuya vermeden

-Sağol bende iyiyim.

-Neden yanıma geldin Şeyma?

-Arkadaşımsın sonuçta...  Yanına gelemez miyim?

- ...

-Gelsene biraz top oynamaya gidelim.
-İstemiyorum... Sen git.

Birden kolumdan tuttu ve lütfen dercesine çekiştirmeye başladı. Bu hareketi hoşuma gitmemişti.

-Hadi gel yaa!

-İSTEMİYORUM Şeyma! Ben oturup dinlenicem. Sizin gibi top peşinde koşmak istemiyorum.

- İyi madem. Bende dinlenicem...  Yana kay.

-Başka yer yok mu Şeyma?

- En yakın yer burası Arda ve bende buraya oturucam taam mı..? Hadi kay.

Bu konuşmasından hiç hoşnut olmadığımı belirten bir bakış attıktan sonra bankta yana doğru kaydım.
Ve O da istediğini almaktan memnun bir şekilde yanıma oturdu.

-Eee Sevgili falan var mı Ardacık?

-Yok

-Sevdiğin birisi?

- Annem...Annem var.

-Ya öyle değil. Okuldan hoşlandığın biri var mı?

-Yok ama senden hoşlanmadığım kesin...

-Ben de sana bayılıyorum zaten.

-...

-Hayır ciddiyim. Senden hoşlanıyorum.

-nE? Sen benle dalga mı geçiyorsun?

-Yoo...Gayet ciddiyim.

- Tamam sana yardımcı olamam. Hadi git topunla oyna.  Görüşürüz...

-Görüşürüz Ardaşk.

Bu Şeymayı hiç sevmiyordum ve yaptığı bu konuşmalar da beni baya rahatsız etmesine yetmişti. Artık ondan nefret ediyordum.

40 dakika boyunca kendi kendime oturduktan sonra zil çaldı. Ve herkes yavaş yavaş dışarıya çıkmaya başladı. Evrem hızlı bir şekilde yanıma geldi...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 05, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bilinmiyor Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin