ღ 𝐹𝒾𝓇𝓈𝓉 ღ

1.8K 98 28
                                    


Kim Jennie okuldan çıktıktan yaklaşık yirmi dakika sonra tekrar okula gelmişti. Ödev kitabını unutmuştu ve ödevini bir kez daha yapmazsa hocanın ona sınıfta bırakacağına emindi. Dolabını açtıktan sonra kitabını almıştı. 

Dolabının kapak kısmına yapıştırdığı aynadan bozulmuş saçlarını düzeltirken aynanın altındaki not tutturma yeri dikkatini çekmişti. Ona ait olmayan bir zarf onun dolabında yer edinmişti. Zarfı alıp dolabını kapattı.

Zarfın kapağını dikkatle açtığında içinde iki şey vardı. Jennie ilk başta küçük olanı aldı. Zarif iki küpe vardı. Kulağınıza taktığınızda hafif sallanan ama çok dikkat çekmeyen küpelerdendi.
Kağıdı çıkarttığında zarfı kolunun altına sıkıştırmıştı.


◜𝒞◝

Kim Jennie,
Ellerini Saçlarımda Gezdirir Misin?

Etrafındakiler Dokunduğunda Sinirlendiğim, Narin Ellerin Saçlarımda Gezer Mi?
Kimseye Doğru Düzgün Bakmayan Gözlerin, Bir Gün Beni Görür Mü?
Gün İçinde Streslendiğinde İşkence Ettiğin Dudakların, Dudaklarımı Bulur Mu?
Tertemiz Kalbin, Yıllardır Senin İçin Atan Kalbimi Bulur Mu?
Bizzat Sen Kim Jennie, Belki Bir Gün Senin Peşinde Koşan Beni Bulur Mu?

◜𝒞◝

-W_Rosie

Bunu Yazmak Oldukça Zor Oldu... Her Şehrin Bir Efsanesi Vardır Bilirsiniz... Bizim Bu Efsane Sadece Bizim Mahallede Varmış. Babaannem Anlattı Bana da. Ben Şimdi Size Bu Efsaneyi 'Ben' Ağzından Anlatacağım. Yaklaşık İki Saattir, Oturdum Düşünüyorum Gerçekten Yaşandıysa Gönül Yakan Bu Hikayeyi.

Markete Gidiyordum. Eve Almam Gereken Bir Kaç Şey Vardı. Sokakta Yürürken Karton Kutuların Üstünde Bir Kutu Gördüm. Üstünde Pastel Pembe Tonlarında Olan Çiçeklerle Süslenmiş Beyaz Bir Kutu. Merak Edip Aldım Kutuyu, Oturdum Kaldırıma, Açtım Kapağını.

İçinde Kahverengi Kartondan Zarflar Vardı.  Kutunun Kapağının İçinde İse '1342 Gün' Yazıyordu. Zarfların Üstündeki Tarihten En Eski Olanı Aldım, Başladım Okumaya.

Her Okuduğum Kelime Yüreğime Oturdu.

Olay Ne Zaman Yaşandı Bilmiyorum Ama Eski Olduğu Kesindi. Zarfların Üstünde Göz Yaşı Olarak Tahmin Ettiğim Lekeler Vardı. Bana En Çok Dokunan Kısımda Şey Olmuştu. Normalde Her Mektup "Sevgili x" Diye Başlarken En Sonuncusu "Sevgili y" Şeklinde Yazılmıştı.

Mektupları Gönderen Erkek Tarafıymış. Kıza Lise Başında Vurulmuş. İçinde Tutmuş, Sonra Böyle Böyle Mektuplar Yazmış. Kıza Bu Mektupları Kutuya Koyup Lise Sonunda Verip Gitmiş. Kız En Sonunda Oğlana Gönderemeyeceğini Bilse De Bir Mektup Yazmış.
Kızın Mektubunu Okurken Hıçkıra Hıçkıra Ağladım Gerçekten.

Kız Mektubun Sonuna Da Şey Yazmıştı. "Bu Mektubu Yazdıktan 1342 Gün Sonra Ölüm Haberini Aldım y."


Rosie William Olarak İçime Oturan Hikayeden Esinlenerek Yazılmıştır Bu JenMin Kitabı.

Cafuné -JenMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin