Jennie Taehyung'un yanağına küçük bir öpücük bırakıp kitaplarını almak adına aşağı indi.
Dersleri fizikti ve Jennie fizikten nefret ediyordu. Dolabının hemen önünde duran maskeli bir çocuk gördü. Elinde küçük bir kağıt parçası vardı. Jennie'nin dolabının kapağını açtı. Elini yavaşça dolabın içine ilerletti.
Jennie o an yanına gidecek gücü bulamamıştı.
Fakat çocuk durdu. Notu bırakmadan elini geri çekti. Jennie bu sırada çocuğun gözlerinin dolduğunu farketti. Maskesi ağzını ve burnunu, taktığı cap ise saçlarını kapatmıştı.
Çocuk hızlıca notu bırakıp uzaklaştı oradan.Jennie koşarak dolabına vardı. Şifreyi girerken elleri titriyordu. Bir iki kere yanlış girmiş sonrasında dolabını açmayı başarmıştı. Koridordaki herkes ağlamaya başlayan Jennie'ye garip bakışlar atıyordu.
Jennie dolabına baktı, not yoktu. Kitaplarını tutup geri çekerek yere düşmelerini sağladı.
"Tanrım! Nerdesin!?" Boş dolaba baktı ilk başta, yine yoktu.
Yere hızlıca oturup kitapları karıştırdı."Jennie!" Jennie kafasını kaldırdığında gördüğü bedenle sinirden kıpkırmızı oldu. Hızla ayağa kalkıp çocuğun üstüne yürüdü. "Sen yalancının tekisin Kim Taehyung! Sen insanların duygularıyla oynayan bir şerefsizsin! Bitti! Bu kadardı!" Jennie sinirini alamamış Taehyung'un yanağına sert bir tokat atmıştı.
Arkasını döndüğünde yerdeki notu gördü, hızlıca onu alıp güvenliğe kulak asmadan okuldan çıktı. Bir süre ilerledi ve kendini geçenlerde gördüğü yakışlı ile tanıştığı yerde buldu.
Kenardaki bir banka oturdu. Cebine sıkıştırdığı notu aldı.Bir mektup olmadığından küçüktü, bir A4 yarısı kadardı.
◜𝓘◝
Yazdıklarımın hoşuna gittiğini düşünmüştüm oysaki...
Gerçekten üzüldüm ama insan sevdiği insanın mutlu olmasını ister değil mi?
Taehyung ile aranıza girmek istemem ve girmeyeceğim.
Seni Seviyorum, Kendine İyi Bak Kim Jennie...◜𝓘◝
"Jennie?" Jennie hala mektuba bakıyordu. Omzuna dokunmuştu bir el, Jennie notu saklayı kafasını kaldırdı. "Oh... Merhaba Jimin." Jimin, Jennie'nin yanına oturdu ve ona baktı. "İyi misin Jennie? Neden ağlıyorsun?"
Jennie en başından itibaren her şeyi anlattı Jimin'e.
-W_Rosie
Bu olaylar yaşanırken Jennie ile Taehyung iki haftadır çıkıyordu ve bu iki hafta içerisinde Jennie mektup almamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cafuné -JenMin
FanfictionKim Jennie Ellerini Tekrar Saçlarımda Gezdirir Misin? -C ↬ Bir Efsaneden Esinlenerek Yazılmıştır. ↬ Jendeuk / Chimmy ↬ Başlangıç Tarihi: 4 Haziran 2019 ↬ Bitiş: 1 Temmuz 2019 ↬ Küfür Ve Argo İçerir. ↬ Tüm Hakları Saklıdır. ↬kitap kapağı tasarımı '@...