"Sen şaka mısın ya!? İki dakika sıçmaya gittim ve sen okulu birbirine kattın! Geçen seneden sonra zaten müdürlerin gözü üzerinde, sen gelmiş diyorsunki 'Ben müzik hocasının oğlu Taehyung'un ağzına sıçtım'! Senin için şuan hocanın yanına gidip özür dileyeceğim... Jennie-ah biliyorum sabırsız bir yapıya sahipsin ama... Senden küçüğüm ve götünü ben topluyorum. Artık kendine çeki düzen ver."Deyip evden çıktı Chaeyoung. Jennie ise yorganın altında hala sessizce ağlıyordu.
Onun içinde kolay değildi... Chaeyoung'a mektupları söylemeli miydi?
"Belki o bulmamda yardımcı olur..."Zil çaldığında Jennie bir süre daha yattı. Burnunu çektikten sonra yorganı üstünden atıp kapıyı açtı. Yerde gördüğü sepeti kucağına alıp etrafına baktı. Çikolata ve güllerin arasındaki oldukça küçük olan kağıdı yüzük ve orta parmağı arasına sıkıştırıp işaret parmağı ile açtı.
◜𝓜◝
Lütfen bir daha ağlama... İçim acıdı gerçekten.
Sırf bu yüzden sana tekrar yazacağım ama bitmesine az kaldı...
Kendine iyi bak ve kendine zarar verme güzelim.
(Bu arada sence bu mektupları yazacak zeka Taehyung'da var mıydı? tch tch!)◜𝓜◝
Jennie kapıyı kapatmadan içeriden bir kağıt ve kalem alıp kapının önüne geldi.
Kağıdı duvara dayayıp yazmaya başladı. Yazmayı bitirdiğinde kalemi içeri fırlatıp sepetide içeri aldı. Kağıdı yere bırakıp konuştu."Burada olduğunu umuyorum... Bilinmeyen? Madem son yazıların, bende sana yazacağım?"
Diyerek kapıyı örttü ve yerdeki sepetin sapını kavrayıp koltuğa yayıldı Jennie.
Kapı deliğinden bakmak gibi bir seçeneği vardı ama yapası gelmemişti.Dışarıdaki beden kapıya eğilerek yaklaştı ve yerdeki notu aldı.
。Kim Jennie 。
Ben üstteki yazıyı senin gibi şekilli şüküllü yazamıyorum, kusura bakma kkk.
Bu arada umarım yazıların bittiğinde sen gelirsin... Seni gerçekten merak ediyorum.
Seni sadece bir kere gördüm ve o zamanda gözlerin dolmuştu.
Pek mutlu bir kare değildi kısacası...Aish! Yazarken ellerim titriyor. Sana güvendiğim için söylüyorum ki:
Mektuplarında güzel sözler kullanmaya devam edersen senden seni görmeden
hoşlanmaya başlayacağım. Mektuplarını saklıyorum: Hepsi odamdaki kutuda.Bu arada Bilinmeyen... Evet karşıma çıkarsan
Ellerimi saçlarında gezdirebilirim...。Kim Jennie 。
-W_Rosie
Kitap 10. bölümde bitecek... Piçlik yapabilirim ;) Bu arada kitap angst değil
sadece efsanedeki mektuplara benzer mektuplar yazıyorum ve olayları benzetiyorum...
Yani Hayır: Jimin ölmeyecek... Sakin olun.
Love Ya Red's!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cafuné -JenMin
FanfictionKim Jennie Ellerini Tekrar Saçlarımda Gezdirir Misin? -C ↬ Bir Efsaneden Esinlenerek Yazılmıştır. ↬ Jendeuk / Chimmy ↬ Başlangıç Tarihi: 4 Haziran 2019 ↬ Bitiş: 1 Temmuz 2019 ↬ Küfür Ve Argo İçerir. ↬ Tüm Hakları Saklıdır. ↬kitap kapağı tasarımı '@...