La Vie En Rose - Chloe Moriondo
(Medyayla Dinleyin Lütfen)"Tamam hazırsın, yap şunu." Diyen Chae'ye karşı kafamı salladım.
JenJen: Jimin, sana sormam gereken bir şey var. Parkta buluşabilir miyiz?
MektuplarıGönderenSevdiğim: Tamam..."Çocuğu gerçekten böyle mi kaydettin?"
🦋
Parka yaklaştığımda derin bir nefes aldım. "Jimin!"
Jimin kafasını kaldırıp bana baktığında ayağa kalkmıştı.
"Jimin, sana bir şey soracağım..." Diyerek yanına ilerledim.Yanında durduğumda bana baktı. "Ne soracaksın bakalım?"
Ağzımı konuşmak adına açmış sonra kapatmıştım.
"Veya boşver, yapmam gereken başka bir şey var."Diyerek kolumu boynuna dolayıp dudaklarımı dudağına bastırmıştım.
🦋 1 Temmuz 2019 🦋
"Jennie noona! Şimdi nerede peki?" Jennie gönüllü olarak çalıştığı bu yetimhanede
çocuklara kendi hikayesini anlatmıştı. Bu soru ile duygulandı Jennie."Jimin'le iki yıl boyunca sevgiliydik... Sonra benim yurt dışına gitmem gerekti.
Gittiğimde üzüleceğini biliyordum. Bende ona bir söz vermiştim. Döndüğümde bir daha ondan ayrılmayacaktım ama yurt dışında geçireceğim 2 sene boyunca benden ayrı yaşamasını istemiştim."Derin bir nefes aldı Jennie. "Ama sözümü tutamadım... Dayanamayıp Hollanda da bir sene kalmış ama geri geldiğimde Jimin'i bulamamıştım."
Jennie sahte bir gülümseme sundu çocuklara.
Onları kendi dertleri ile karartmayacaktı.
"Herneyse... Hayat devam ediyor ve sizin hamur saatiniz!"Çocuklar çığlıklarla ayağa kalkıp hamurların olduğu alana doluştular.
Jennie bir hocayı sınıfa gönderip izin aldı ve nefes almak adına dışarı çıktı.
Güvenlikteki adamın yanına ilerledi. "Bay Kim sigaranız varsa alabilir miyim?
"Sigaraya mı başladın Jennie?" Jenni kafasını hızla iki yana salladı.
"Dertlendim biraz..." Bay Kim gülüp sigara ve çakmak uzattı.Jennie yetimhaneden bir iki metre uzaklaşıp sigarayı yaktı. İki parmağının arasında tuttuğu sigarayı dudaklarının arasına götürdü Jennie.
"Jimin, çocuklara bak. Küçücük yaşta sigara içiyorlar."
"Haklısın bebeğim, sigara zararlı. Sakın içme tamam mı?"
"Tamam.""Tamam." Diyerek daha iki nefes çektiği sigarayı yere attı ve ayakkabısının ucu ile ezdi Jennie.
Jennie bileğini tutup kendine çevirdi.
Jimin'in ilk mektup gönderdiği günün tarih, Jennie'nin bileğinde bir dövmeydi.
Altında ise küçücük harflerle yazıyordu. "Cafuné"Jennie beline sarılan kollarla bağıracaktı ki kulağında duyduğu nefes, ses, sözle
olduğu yerde çivilendi Jennie."Kim Jennie Ellerini Tekrar Saçlarımda Gezdirir Misin?"
-W_Rosie
Vay be! Bir kitap daha bitti...
Bu kitabı değerli sevginizle kutsadığınız için teşekkürler Red's!Cafuné: Sevdiğin Kişinin Saçlarının Arasında Parmaklarını Nazikçe Dolaştırmak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cafuné -JenMin
FanfictionKim Jennie Ellerini Tekrar Saçlarımda Gezdirir Misin? -C ↬ Bir Efsaneden Esinlenerek Yazılmıştır. ↬ Jendeuk / Chimmy ↬ Başlangıç Tarihi: 4 Haziran 2019 ↬ Bitiş: 1 Temmuz 2019 ↬ Küfür Ve Argo İçerir. ↬ Tüm Hakları Saklıdır. ↬kitap kapağı tasarımı '@...