𝓘'𝓶 𝓖𝓸𝓷𝓷𝓪 𝓕𝓲𝓷𝓭 𝓨𝓸𝓾
(Mobilden Okuyanlar İçin / I'm Gonna Find You)Jendeuk:
Chaeyoung önümde siyah elbiseyi sorguluyordu. "Kıçımı biraz büyük mü gösterdi sanki?"
Ellerini kalçasına atıp bir kaç şey yaptı. "Veya kıçım büyük... Aish!"Telefonumla uğraşırken gelen mesajla duraksadım.
"Jimin: Sizin oradaki parkta buluşalım mı?"
"Olur" tarzında basit bir mesaj atıp dolabımdan hava durumuna göre bir kaç şey çıkardım.
"Nereye gidiyorsun sen?" diyen Chaeyoung'a karşı mırıldandım. "Arkadaşımla buluşacağım..."Elimle sütyenin kopçasını açmaya çalışırken en sonunda pes edip Chae'nin yanına gittim.
Ne demek istediğimi anında anlayıp açtığında temiz bir sütyen çıkartıp onu takmıştım.
"Duygulandım..." Diye mırıldanan Chaeyoung'a tek kaşımı kaldırdım.Sütyenimin kopçasını açtığı için duygulanmıştı?
"Kaç yıldır beraberiz be... Düşününce duygulandım."
Dediği şey doğruydu. Chae yurt dışından Kore'ye 6. sınıfta gelmişti ve bizim evimizde kalmıştı.
Lisede de beraber bir eve çıkmıştık.
"Ay benide duygulandırdın şimdi..."Gülüp yanağıma bir öpücük kondurdu. "Ben çıkıyorum bebek, görüşürük."
Elimle bir öpücük gönderdiğimde, öpücüğümü havada yakalamış gibi yapıp kalbine koydu.🦋
"Fazla bekletmedim umarım?" diyerek banka oturdum. "Fazla beklediğim söylenemez..."
"Anlat bakalım Jimin ne oldu?" Jimin stresle ensesini kaşıdıktan sonra bana döndü.
"Böyle durumlarda insanlar ismim ile seslenince stresleniyorum..."
Garipseyerek sağ kaşımı kaldırdım. "Ne diyeyim sana, Karpuz mu diyeyim?"
Gülüp konuştu. "Bilmiyorum bizimkiler bana Mochi, Chimmy falan diyor.""Pekala Chimmy, anlat ne oldu?" Gülümseyip konuştu. "Aslında önemli bir şey yok, canım sıkıldığı için çağırdım seni."
Bankta bağdaş kurduktan sonra konuştum. "Jimin sana anlatmıştım ya hani: Mektuplar falan..."
Kafasını aşağı yukarı sallayıp beni büyük bir dikkatle dinlemeye başladı.
"Kısa bir süre sonra mektupları kesecekmiş ve bana onu bulmam için izin vereceğini söyledi... Ben ipicu verecek diye düşünüyorum ama ya bunu yapmazsa? Mektupları yazmayı bırakıp giderse?"Jimin gülerek konuştu. "Sen bu çocuktan hoşlanıyor musun Jennie?"
Jennie kafasını utanarak aşağı yukarı salladı. Jimin konuşmaya devam etti.
"Eğer mektupları bana eksiksiz anlattıysan... Üzgünüm ama o çocuk seni bırakmaz Jennie."
Jennie gülerek konuştu. "Niye üzüleyim be, ne güzel işte..."Jennie Chae'den gelen telefonla Jimin'e bir dakika işareti yaptı.
"Efendim Chae?""Kuzum eve gelince şu kutudaki Mektupları bir konuşalım, okey?"
-W_Rosie
Son İki bölüm...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cafuné -JenMin
FanfictionKim Jennie Ellerini Tekrar Saçlarımda Gezdirir Misin? -C ↬ Bir Efsaneden Esinlenerek Yazılmıştır. ↬ Jendeuk / Chimmy ↬ Başlangıç Tarihi: 4 Haziran 2019 ↬ Bitiş: 1 Temmuz 2019 ↬ Küfür Ve Argo İçerir. ↬ Tüm Hakları Saklıdır. ↬kitap kapağı tasarımı '@...