ღ 𝒮𝑒𝓋𝑒𝓃𝓉𝒽 ღ

720 80 10
                                    


Jendeuk:

En son yaşananlardan sonra okula gitmemiştim. Sınavların bitmiş olması ve okulun bitmesine 1 hafta tarzında bir süre kalmasıda rahatlatmıştı tabi...

"Jendeukie? Senin bir tane siyah mini elbisen vardı, nerede o?"
Jennie televizyonun sesini kısıp konuştu. "Hayırdır ne oldu kuzu?"
"Yarın randevum var onun için oluyor mu diye bakacağım..." Sırıtıp konuştum. "Senin dolabında mavi elbisenin içinde saklı." Kahkaha attığını duyduğumda bende güldüm ve sesi açmak adına kumandayı elime aldım.

Zil çaldı.

Üstümdeki boş plastik kapları umursamadan yorganı kenara fırlattım. Koşarak kapıyı açtığımda yerde gördüğüm mektup gülümsememi sağlarken hızlıca elime aldım.

Zarfı kavrayıp içini açtım. Bir mektup birde küçük bir papatya vardı. Papatyayı kulağımın arkasına sıkıştırdığımda mektubu açtım ve kelimelerde göz gezdirmeye başladım.

◜𝓜◝

Utandığıma inanamıyorum!
Seni gerçekten seviyorum Kim Jennie...
Eğer şu yazma işini baştan yapsaydın planımı farklı kurar ve sana daha çok yazardım.
Az kaldı Kim Jennie...
Gerçekten az kaldı, karşına çıkmayacağım ama beni bulmana izin vereceğim.

◜𝓜◝

Gülüp konuştum. "Umarım hızlı olursun çünkü seni bir an önce görmek istiyorum."

-W_Rosie

Cafuné -JenMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin