Dziwne uczucie

144 15 3
                                    

[T\i] P.O.V

OK wszystko już pozmywałam, wyszorowałam i posprzątałam. Teraz idę tylko do swojego pokoju się przebrać i mogę ruszać do przyjaciół.

- Tylko... czy mi się chce? Hmmm no jednak dawno z nimi nie rozmawiałam o takich przyziemnych sprawach, więc może jednak pójdę - rozmyślałam idąc korytarzem do mojego pokoju. Weszłam i wzięłam letni prysznic, by odświeżyć się po wyczerpującej każe tego kurdupla. Czułam jak krople spływają po moim ciele i jak zmywam z siebie cały stres po tym ciężkim dniu. Mogła bym tam siedzieć godzinami, gdyby nie fakt, że idę do przyjaciół.

Wyszłam więc z pod prysznica, okryłam się ręcznikiem i weszłam do pokoju (który był połączony z łazienką). Usłyszałam dźwięk otwierających się drzwi, więc odwróciłam się gwałtownie by zobaczyć kto ma czelność wchodzić do mojego pokoju bez pytania...

To był ten gnojek... ten mały kurdupel... wlazł mi do MOJEGO POKOJU!!

- Czego tu chcesz?!- wykrzystałam chyba na cały obóz, a on tylko spojrzał się na mnie obojętnym wzrokiem od góry do dołu.

- Chciałem pogadać - odparł bezinteresownie jak to miał w zwyczaju.

- Wyjdź! Chcę się ubrać!- krzyknełam trzymając ręcznik, by mi nie spadł. Ten wykonał posłusznie moje polecenie i bez słowa wyszedł za drzwi.

Levi P.O.V

Wszedłem do środka by sprawdzić czy na pewno nikogo tam nie ma. Okazało się, że jednak ona była tylko, że w samym ręczniku. To by tłumaczyło dlaczego nikt nie odpowiadał, gdy pukałem. Zaczęła się po mnie drzeć jak jakaś opentana. Wariatka... kazała mi wyjść, więc wyszedłem za drzwi i po chwili czułem jak na mojej twarzy dzieje się coś, czego jeszcze nigdy nie czułem. Czułem jak moją twarz przechodzi jakieś gorąco na myśl o jej ciele, po którym spływały krople wody.

- Kurwa stop!- krzyknąłem, by zahamować moje dziwne i niecodzienne myśli- przecież przyszedłem tu tylko porozmawiać o jej zachowaniu, a sam się zachować nie umiem - powiedziałem sam do siebie i wziąłem głęboki oddech by się uspokoić. Trochę pomogło.

-Możesz już wejść - usłyszałem głos [T\i] i od razu, gdy to usłyszałem, opanowałem się i wszedłem.

- Chciałem z Tobą porozmawiać na temat Twojego zachowania - oznajmiłem od razu jak wszedłem do pokoju

·^·^·^·^·^·^·^·^·^·^·^·^·^·^·^·^·^·^·^·^·^·^·
Jak się podoba to opowiadanie? Tylko tak szczerze. Zrobiłam te w innym wydaniu, więc proszę o komentarze by wiedzieć czy takie coś może być czy coś jednak dodać lub zmienić

Levi x Reader |w pogoni za marzeniami | Attack on titanOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz