chapitre 4

113 9 0
                                    

Tervetuloa takaisin mun kirjan ihmeellisee maailmaa<3

Paju nk:

Katsoin jääkaappiini ja päästin parit kirosanat suustani, sillä siellä ei ollut mitään mistä voisin tehdä ruokaa.
Menin vaihtamaan lökärini pinkki valkoiseen huppariin ja pastellin sinisiin farkkuihin. (Jotenki miellän Pajun kaikkii hempeisii väreihi ja pastellin väreihi) (btw en tiiä onks Ducsha hyvä nimi kissalle mut nyt on)
Sanoin Ducshalle heipat ja lähdin ulos jo vähän viilenneeseen loppukesän ilmaan.
Matkalla kauppaan mietin miten mukava olisi tutustua uuden paikkakunnan nuoriin, sillä jo parin viikon päästä minun pitäisi istua koulunpenkillä.
Menin kauppaan ja heti kun astuin sisään kaaduin päin jotakin. Kuului hirveä ryminä ja kun katsoin kenen päälle olin kaatunut näin miehen jonka kauppakassin sisältö oli levinnyt lattialle.
'Anteeksi, olen hirveän pahoillani!' Toistelin kerta toisensa jälkeen, mutta mies vain katsoi minua hymy huulillaan aivan kuin olisi tapahtunut maailman ihanin asia.
Mies nousi ja auttoi myös minut pystyyn.
Yhdessä keräsimme miehen ostokset ja katsoin poikaa kunnolla.
Sitten tajusin pojan hajun alfamaiseksi ja kysyin että onko hän alfalle sukua?
Mies naurahti ja kertoi nimensä olevan Orion ja että hän tulisi olemaan seuraava alfa.
Ilmeeni oli varmaan aika järkyttynyt kun mies katsoi minua.
'Ei se haittaa tärkeintä ettei ketään sattunut' ja hän hymyili valloittavasti sanojensa tueksi.
Sillä aikaa kun rauhoittelin sydäntäni Orion katsoi minua tutkailevasti.
Hätkähdin miehen ääneen.
'Kuka sinä olet?'
Punastuin kun tajusin että en ollut kertonut Orionille nimeäni.
'Olen Paju'
Mies hymähti ja otti kynän esiin.
Hän otti ranteestani kiinni ja kirjotti siihen jotain.
Mies sanoi minulle heipat ja lähti hipaisten olkapäätäni joka aiheutti väreet kulkemaan ympäri kehoani.
Hänestä tulisi varmasti hyvä ystävä tai ainakin ryyppyseuraa.
Kävin kaupassa ja kun tulin kotiin nostin hupparini hihaa jotta voisin katsoa mitä Orion oli käteeni kirjoittanut.
Siinä oli numero jonka hetken miettimisen jälkeen laitoin puhelimeeni nimellä Orion.

Anteeks jos tästä tuli vähän tönkkö:P
Aattelin et voisin joko tehä lyhyitä lukui monta viikos tai pitkii lukui kerran tai kaks paris viikos. Kummin te haluisitte?
Hugs<3

 Kummin te haluisitte?Hugs<3

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Pimeys joka löysi Valon Where stories live. Discover now