Hyvää Ystävänpäivää💕

69 6 0
                                    

Tää ei sinänsä liity tarinaan  ollenkaan mutta tää on tän tarinan jatko-osaan liittyvä kohtaus (vähän niinkuin lukunäyte(?))

"Kumarra, NYT"
"En helvetissä!"
"En pyytänyt" mies sanoi lähes monotomisella äänellä.
Sitten tunsin lyönnin poskellani koska en ollut totellut tätä paskiaista.
Luuliko että HÄN voi vain lyödä minua!? Suteni ja minä olimme raivoissamme.
Hyökkäsin hänen kimppuunsa täysin odottamatta ja hän kaatui maahan tömäyksen kera. Kuulin kovaa murinaa ja huomasin kuinka hän muuttui sudeksi. Olin vähän kauhuissani sillä en ollut kovinkaan väkivaltainen yleensä mutta hän sain minut niin raivon valtaan etten kestänyt.
En vain ollut alistuvaa tyyppiä eikä minua kiinnostanut seuraamukset ennen kuin oli jo liian myöhäistä. Muutun juuri ajoissa ennen kuin punaruskea valtava susi  hyökkäsi päälleni. Se murisi suoraan naamaani selvästi yrittäen alistaa.
En todellankaan anna periksi ja murisin takaisin vaikka hän oli minua isompi.
Susi muuttui ihmiseksi ja jäi istumaan päälleni.
Muutuin perässä ja tuijotin miestä joka selvästi ei ollut aiemmin tapaamani.
Mies nousi päältäni alastomana ja ojensi kätensä.
Katsoin ensin kättä ja sitten häntä

Tässä oli tää lukunäyte(?)
Tän kirjan jälkeen tosiaan ajattelin kirjoittaa jatko-osan jonka nimi tulee olemaan Se jota eniten kaipasit joka ilmestyy huhti- tai toukokuussa
Toivottavasti tykkäsit🐢

Tässä oli tää lukunäyte(?) Tän kirjan jälkeen tosiaan ajattelin kirjoittaa jatko-osan jonka nimi tulee olemaan Se jota eniten kaipasit joka ilmestyy huhti- tai toukokuussa Toivottavasti tykkäsit🐢

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Pimeys joka löysi Valon Where stories live. Discover now