Jouluspesiaali🎄

80 8 0
                                    

Melkein unohin julkasta tän, lol

"Oli ihanan lämmin kun heräsin ja sitten tajusin että toinen oli kietonut kätensä ympärilleni ja olin hänen rintaansa vasten. Se näytti varmaan tyhmältä kun oltii aika lailla saman pitusii, mutta en välittänyt, koska ei kukaan kuitenkaan meitä katselisi.
Aivotoimintani oli hidasta näin aamuisin ja minulla kesti hetken tajuta että oli jouluaamu!
'Hei herätys on joulu! Nonniin muuten et saa lahjaasi illemmalla jos et nouse ja päästä irti' puhuin pojalle joka piti yhä kättään tiukasti ympärilläni, muttaa irrotti sanat kuultuaan.

Avasimme lahjoja Pajun kanssa kahdestaan. Olimme tulleet tunti sitten syömästä ystävien luota ja menneet suoraan avaamaan lahjoja joita olimme saaneet tutuilta.
Kummallakin oli enää 1 paketti jäljellä. Annoin Pajulle hänen lahjansa minulta ja hän teki samoin. Paju hihkaisi iloissaan sillä olin ostanut hänelle ihanan pastellin sinisen villapaidan jossa meni pastellin pinkki raita keskellä.
'Tykkäätkö siitä Paju?' kysyin uteliaana.
'Vielä kysyt!' hän sanoi ja suukotti minun nenänpäätäni.

Avasin omaa lahjaani ja sieltä paljastui bts-fan box. Olin onneni kukkuloilla. Oli varmaan ihan tyhmää haluta tälläistä, mutta minua ei kiinnostanut pätkääkää.
Hyökkäsin Pajun päälle halaamaan tätä ja suukotin ensin hänen otsaansa ja sitten nälkäisesti hänen huuliaan.
'Hmmm... Panettaako kulta?' Paju kysäisi.
Hymähdin vain vastaukseksi ja näykkäisin merkkiäni Pajun kaulalla johon hän reagoi voihkaisulla.
Pian löysin itseni hänen altaan ja hän alkoi nälkäisesti repimään vaatteitani.
En voinut välttyä voihkaisulta kun hän näykki vartaloani. Lopulta hän näykkäisi merkkiään kaulallani ja murahti. Hän jatkoi matkaansa alaspäin näykkien ja lipoen kielellään vartaloani."
Piip piip piip heräsin ärsyttävään herätyskellon ääneen juuri kun olin tulossa unessani ihanaan kohtaan. Olin lievästi turhautunut ja vittuuntunut joten päätin heittää herätyskellon seinään.

Hihii😏
Hyvää joulua kaikille🥰🎄

Pimeys joka löysi Valon Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt