Chapitre 9

102 9 0
                                    

Yeeeeet! New chapter is hereee🦛

Pajun nk:

Missä persees mun omenamehu on?
'Ooh mä join sen' suteni päättää auttaa. Hymähdän ja laitan jääkaapin kiinni.
Vitutus on suuri tällä hetkellä. Kaiken lisäksi olkapäätäni jomottaa toissapäiväisen jäljiltä.
Tänään oli syntymäpäiväni, mutta minua ei suoraan sanottuna kiinnostanut pätkääkään ellen löydä ihanaa kumppaniani.
Suteni vain murahti ja alkoi selittämään 'mutta voimme nyt löytää kumppanimme! Älä ole noin välinpitämätön! Kun löydämme kumppanimme meistä tulee kokonaisia! Vaikkemme ole enää alfa niin me silti tarvitsemme toisen puolikkaamme.'
'Jos kumppani on heikko hän on vain este tiellä, Becios.'
Suteni hiljenee ja sulkee minut pois.
Alan valmistautua tämän päivän kouluun vaikkei minua huvita lähteä lukiolle pätkääkään, sentään Brandy olisi siellä. Hän oli kuin enkeli vaaleine kiharine hiuksineen ja ainut mikä erotti hänet enkelistä oli tummat vaatteet joita hän käytti. Voih, kunpa hän olisi kumppanini.
'Oltaisiin kyllä onnekkaita jos neiti Brandy olisi kumppanimme ja muuten me myöhästytään kohta' Becios toteaa.

Haistoin mitä ihanimman tuoksun kun tulin lukion pihaan. Se oli sekoitus pähkinöitä ja hunajaa sekä ripaus mansikankukkia.
Seurasin tuoksua sen lähteelle ja lopulta huomasin sen kenen tuoksu se oli. Suteni otti vallan hetkeksi, mutta sain kehoni vallan takaisin ja katsoin häntä murhaavasti.
'En ole mikään vitun homo' murahdin päässäni. Lähdin kävelemään poispäin lukiolta samalla kun Becios huusi 'Ei emme voi jättää häntä! Hän on meidän toinen puolikas! Palaa heti paikalla!'
Igroorasin kaikki mitä suteni sanoi minulle. Näin kuinka Brandy oli kävelemässä tien toisella puolella kohti lukiota.
'Hei Brandy kulta! Tuletko mun kans lintsaamaan luokseni?'
Brandy käänsi päänsä suuntaani ja hymyili. 'Joo venaa ku ylitän tien muru!' Becios murahti kun Brandy kutsui meitä muruksi.

Kävelimme rauhaisasti talolleni kun Brandy kysyi 'Hei sun lempivärit taitaa olla pastellin sävyt?' ja naurahti.
'No joo nytkö vasta arvasit?'
'Jaa-a oon kyl tainnu tietää ku aina käytät jotain ihanaa pastellin sävyistä'
Minä hymähdin ja tartuin häntä vyötäröltä. 'Tänää pidetään kunnon leffamaratoni ja syödään herkkui. Illan päätteeks voidaan tehdä jotain muuta kivaa' sanoin vihjailevasti ja kouraisin hänen persettään.
Kissani Ducsha tuli ovella meitä vastaan ja Brandy innostui heti paijaamaan kissaa.
'Meen laittaa kaiken valmiiks olkkariin. Tuu kohta sinne. Se sijaitsee tossa käytävän päässä oikeella.'

Olimme katsoneet jo American pie 2 ja Wolverinen, mutta minulla alkoi olla jo muut asiat mielessä.
Hivutin kättäni alemmas Brandyn alaselältä. Brandy alkoi hymyilemään.
Aloin näykkiä hänen kaulaansa ja Brandyn suusta kuului voihkaisuja. Sivuutin sen totuuden että se tuntui helvetin pahalta koska hän ei ollut se jonka olin nähnyt tänään.
Vähän ajan päästä kannoin hänet huoneeseeni ja aloin näykkimään tietäni alaspäin Brandyn alastonta kehoa.

Hmm... Päätin etten kirjoita ainakaan vielä mitään smuttia mutta voi tulla myöhemmin kirjassa(?)
Huomenna jouluspessu 😏🎄

Pimeys joka löysi Valon Where stories live. Discover now