✦ BİLGİLENDİRME & ZAMAN ÇİZELGESİ ✦

843 80 26
                                    

━━━━━━━━━━━━━━
NEO CITY FEST
BİLGİLENDİRME VE ZAMAN ÇİZELGESİ
━━━━━━━━━━━━━━

Neo City Fest, Wattpad yazarları tarafından kurulmuş bir hayran kurgu festivalidir. Size verdiğimiz tema dahilinde yazacağınız bir bölümlük hikayeleri profilimizde yayınlamaya başladığımız andan itibaren festivalimiz meyvelerini vermeye başlayacak ve sizler de yazılan birbirinden güzel ve özgün kurguları bu hesapta okumaya başlayacaksınız. İşleyiş kısmını öğrendiğinize göre, festivalin bu seneki temasını duyurma zamanı.

Bu seneki temamız: YAZ AŞKI!

Bu festivalde sizlerden yaz aşkı temalı kurgular yazmanızı istiyoruz. Hızlı gelişen bir hikaye yazabilirsiniz; ya da aksiyon temalı, karakterlerin aşklarına ulaşmak için birbirlerini kötülerden kurtarmaları gereken bir hikaye kurgulayabilirsiniz. Fantastikten paranormale, korku gerilimden polisiyeye her çeşit hikayeye kapımız sonuna kadar açık. Özgürsünüz, tek şartımız temaya uymanız!

Temamızı da öğrendiğinize göre zihninizin uçsuz bucaksız sahillerinde kurgunuzun ilk adımlarını düşünmeye ne dersiniz? Neo City Fest siz yetenekli yazarları bekliyor!

Neo City Fest Zaman Çizelgesi bir sayfa aşağıdadır. Katılım formuna 10 Haziran tarihinden itibaren profilimizde olacak olan başvuru linkinden erişebilirsiniz!

❁❁❁

[Resmi görüntüleyemeyenler aşağıdaki açıklamalardan takip edebilirler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

[Resmi görüntüleyemeyenler aşağıdaki açıklamalardan takip edebilirler.]

━━━━━━━━━━━
NEO CITY FEST
ZAMAN ÇİZELGESİ
━━━━━━━━━━━

10 Haziran: Başvuruların açılması.
Katılımcılar, bu tarihten itibaren
profilimizde olacak linkten
katılım formunu doldurmalıdır.

30 Haziran: Başvuruların kapanması. Bu tarihten itibaren katılım formu profilimizden kaldırılacak ve yeni başvuru yapılamayacaktır.

30 Temmuz: Hikayelerin iki bin
kelimelik önizlemelerinin neocityfest@gmail.com hesabına yollanması. Bu önizlemeyle hikayelerde kurallara aykırı bir durum olup olmadığının kontrolü yapılacaktır.

30 Eylül: Hikayelerin son hallerinin teslimi. Bu tarihten itibaren gönderilen tamamlanmış haldeki hikayeler kabul edilmeyecek, katılımcı yazar diskalifiye edilecektir.

10 Ekim: Hikayelerin yayınlanmaya başlanması.

━━━━━━━━━━━━━━

[!] Festivale katılım yaparken bu zaman kısıtlamalarına uymayanların diskalifiye edileceklerini unutmayın!

[!!] Formunuzu doldururken bilgilerin eksiksiz olduğundan emin olun!

━━━━━━━━━━━━━━

➳ İyi festivaller!

© neocityfest2019

#NEOCITYFESTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin