dububaozi | UFUKTA SALLANANLAR'ın yazarı
➳ Kitabı yazmanıza ilham veren neydi? Birçok kez okuduğum Aynı Yıldızın Altında kitabı ve hikayenin en başında geçen o söz beni bu hikayeyi yazmaya itti.
➳ Yazarken neyden / nelerden etkilendiniz? Dinlediğim müziklerden tutun sahilde gün batımını izlerken kumlara uzanışıma kadar her andan birer parça etkilendim.
➳ Sizi festivale katılmaya iten neydi? Yazmayı sevdiğim ve özellikle de NCT adına yapılan bir etkinlik olduğu için yazmam gerektiğini düşündüm, amacım kişisel tanıtımdan ziyade Wattpad platformunda NCT kitabı çokluğu olmasıydı ve bence festival bu amaca çok şey kattı.
➳ Kitabınızın ismini nasıl buldunuz? Herhangi bir özel anlam içeriyor mu, içeriyorsa açıklayabilir misiniz? Kitabı yazarken tatil sürecindeydim ve gözlerim hep ufuk çizgisinde olurdu, çocukluğumdan beri oraya oturup bacaklarımı sanki bir uçurummuş gibi sallandırdığımı hayal ederdim. Bir anda aklıma geldi ve ismini bu yaptım.
➳ Bitişten sonra karakterlerinizin ilişkisi ne yönde ilerledi? SeoNeul öldü, bu nedenle onun hakkında bir şey söyleyebilmem mümkün değil ama yan karakterler olarak annesi ile babası şehre taşındılar. Jaemin her yaz Danpung'a gittiğinde kalbinde burukluk yaşadı. Mark ise... sanırım bunu okuyucuların görüşüne bırakacağım. Birini kaybetmek nasıldır herkes bilir ama gerçekten sevdiğiniz birini kaybetmeyi çoğumuz anlayamayız.
➳ Kitabınızda yazacağınız çifti nasıl belirlediniz? Genel olarak Mark yazıyorum... Karar vermem iki saniyemi aldı.
➳ Kitabınızı üç kelimeyle anlatabilir misiniz? Kanser, aşk, arkadaşlık.
➳ Okuyucularınıza neler söylemek istersiniz? DİĞER KİTAPLARI DA OKUYUN HERKES BU FESTİVALİ TAMAMLAMAK İÇİN ÇOK UĞRAŞTI. SİZİ SEVİYORUM.
➳ (Varsa) Okuyucularınıza vermek isteğiniz mesaj neydi? Sonlanacak olsa da sevin; sondan korksaydık bu hayat bize zindan, aldığımız her nefes damla damla zehir olurdu.
__________________
newsun-ah | ASMODEUS'UN DÜŞÜŞÜ'nün yazarı
➳ Kitabı yazmanıza ilham veren neydi? Oldukça spontane bir şekilde, o gün Take Me To Church dinliyordum ve zihnimde birden bire siyah takımlar ve gümüş renkli zincirler / takılar takmış iki kişi geldi gözümün önüne ve bu görüntüyü çok sevdim. Bir kilisede bailayan başka bir hayran kurgunun atmosferi vardı zihnimde ve bu ikisini birleştirince "Bunu anlatmam gerek." diye düşündüm.
➳ Yazarken neyden / nelerden etkilendiniz? Beni etkileyen fazla şey olmadı, TMTC başlı başına her saniyesinde farklı şeyler düşünmemi sağlıyordu zaten. Bunun dışında Jaehyun'u bir pislik gibi yazma ve o karakterin ona ne kadar uyduğu işe Ten'in de tam bir şeytan gibi görünebileceği fikirleri çok hoşuma gitti, yani kendi düşüncelerimden etkilendim.
➳ Sizi festivale katılmaya iten neydi? Festivalden zaten "f" harfi ağızdan çıktığından beri haberdardım. Başlarda katılmak istemedim çünkü bazen bir senede bir bölüm yazamayan, bazen üç günde bir kitap bitiren biri olarak süre kısıtlamasına uyamayacağımı düşündüm fakat bir gün, aniden gelen fikirle katılmaya karar verdim.
➳ Kitabınızın ismini nasıl buldunuz? Herhangi bir özel anlam içeriyor mu, içeriyorsa açıklayabilir misiniz? Kitabın ilk beş sayfası yazılırken Ten ve Jaehyun'u şeytanlarla özdeşleştirmeyi düşündüm. Jaehyun kibir yani Lucifer'i, Ten de şehvet yani Asmodeus'u temsil edecekti, ediyor fakat taslağı değiştirdiğimden bu kitapta söylenmiyor. Ten, Cehennem'in Yedi Prensi'nden temsil ettiği Asmodeus'un kişiliğini tam olarak gösterip şehvetine yenik düştü ve başta sevdiği kişiden, sonra Jaehyun'dan vazgeçti. Bu da, kendisinden daha düşük seviyede olduğu Lucifer'e baş kaldırmak oldu ve füşmüş melekler gibi, düşmüş bir şeytan oldu. Lucifer'in gözünden düştü.
➳ Bitişten sonra karakterlerinizin ilişkisi ne yönde ilerledi? Jaehyun kazadan mucizevi bir şekilde başını çarpmış ve burnu kanar halde kurtuldu. Ten gitti ve asla geri dönmedi. Jaehyun hayatı boyunca Ten'den nefret eder halde oldu fakat bazen kalbindeki o kişi kendini gösterip ona olan sevgisini hatırlattı onu. Elbette Jaehyun bunu daha çok nefretle bastırdı. Jaehyun, Ten'in ihanetinden sonra hayat görüşünün doğru olduğundan emin oldu ve kibri de, nefreti ve aklının dengesizliği de arttı.
➳ Kitabınızda yazacağınız çifti nasıl belirlediniz? Jaehyun baştan beri belliydi. Yazdığım kitaplarda kullanacağım kişileri seçme kriterim, o kişileri, yazdığım eylemleri yaparken hayal edebilmemdir. NCT'de bunu en rahat yapabildiğim kişi Jaehyun. Ten'i ise kitabın havasına uymasından dolayı seçtim ve onu da hayal edebildiğimi fark ettim. Ten'in gözlerindeki kötücül ışıltı, sırıtışları masum görünse de bazen ürkütücü olabilmesi ve dans ederken yaydığı özgüven kendisini seçmemde büyük etken oldu. Elbette gümüş takıların ona ne kadar yakışacağı da başka bir etkendi.
➳ Kitabınızı üç kelimeyle anlatabilir misiniz? Şehvet (birbirlerine duydukları), karanlık (genel tema) ve tutku.
➳ Okuyucularınıza neler söylemek istersiniz? Hikayeyi okumak zor / sıkıcı olur mu düşünceleriyle tereddüt içinde yazdım fakat okuyan oldukça çok kişi oldu, umarım sıkılmamışsınızdır. Beklentilerinizi karşılayan ve yazarken hissettiklerimi hissedebildiğiniz bir kitap olduğunu umuyorum. Dalgaların dövdüğü falezlerin, kasvetli yazın ve öpülmek için can atan dudakların bana geldiği kadar size de çekici gelmesini istedim, ayrıca biraz da Jaehyun nefreti oluşturabildiysem ne mutlu. Tam bir pislikti çünkü. Bu karakterlere kurgu olarak da bakmayın çünkü Ten de Jaehyun da etrafta bolca bulunan insanlar, karşılaşmamanızı umuyorum. Okuduğunuz için çok teşekkürler!
➳ (Varsa) Okuyucularınıza vermek isteğiniz mesaj neydi? Mesaj yoktu. Her şeyin bir mesajı olması gerekmez bence... Düşünürsek egoist olmayın diyebiliriz belki? Bir egoist kendini egoist olarak görmediği için bu mesaj da işe yaramaz zaten. Aslında kitap hakkında açıklamak, arada kalan anlamları anlatmak istediğim çok şey var ama bunu burada yapamam sanırım. Tekrar çok teşekkür ederim!━━━━━━━━━━━━━━
ッ
©neocityfestㅣ2019
ŞİMDİ OKUDUĞUN
#NEOCITYFEST
Fanfiction❝ Gözlerimizi kapattığımızda yıldızlı, lacivert bir gecede bulutların üzerinde uçmaya mı yoksa yaz güneşi altında kahkahalarımızla sahilde koşmaya mı? ❞ ✦ NEO CITY FEST'e hoş geldiniz! © neocityfestㅣ2019