✦ #NCF RÖPORTAJLARI: SYSISI, ROSROYAS, MINDYBAE ✦

108 14 20
                                    

SySisi | MEMORIES'in yazarı

Kitabı yazmanıza ilham veren neydi? Dinlediğim tüm müzikler. Özellikle de Lauv-Breathe. Anlamına ne zaman baksam bu kurgu aklımda canlanıyordu.

Yazarken neyden / nelerden etkilendiniz? Sürekli instagram, pinterest gibi uygulamalarda geziniyorum ve aesthetıc fotoğraflar, Renjun iconları beni bunu yapmaya yönlendirdi.

Sizi festivale katılmaya iten neydi? Uzun zamandır kitap yazıyorum kendi çapımda. Asla mükemmel değilim ama şansımı denemek istedim. Seçilip seçilmeyeceğimi, birçok sevilen yazarın arasında bulunup bulunmayacağımı merak edişimdi.

Kitabınızın ismini nasıl buldunuz? Herhangi bir özel anlam içeriyor mu, içeriyorsa açıklayabilir misiniz? Aslında çok düşünmedim. Bir yerde bu isimle yapılmış bir çalışma görmüştüm ve bana Renjun'i anımsatmıştı. Bu yüzden bunu kullandım.

Bitişten sonra karakterlerinizin ilişkisi ne yönde ilerledi? Biraz tereddüt ettiler aslında. Yine olur diye, anlaşamazlar diye. Çünkü Sun küçük yaştaydı ama olgun bir kalbe sahipti. Renjun ise büyümeyi hep erteleyen bir çocuktu. Ama Sun, Renjun'in büyümesine, Renjun'in de Sun'un çocuk kalmasına yardımcı olabileceğine inanıyorum.

Kitabınızda yazacağınız çifti nasıl belirlediniz? Ben de ship yazmak istiyordum aslında. Ama Renjun ve Sun ikilisi benim favorim ve aslında Sun'un içerisinde bir parça da olsa ben varım. Bu yüzden Renjun ile birlikte Sun'u da kullandım.

Kitabınızı üç kelimeyle anlatabilir misiniz? Hmmm... Bağ, sevgi, Lucy...

Okuyucularınıza neler söylemek istersiniz? Yayımlanan diğer kitapların arasında benimki gerçekten biraz basit kaldı. Ama bu yazmam için beni daha çok motive eden bir hata. Lütfen bana hatalarımı belirtin. Çünkü ben hatalarıyla kendini geliştiren o İnsanlar'danım.

(Varsa) Okuyucularınıza vermek isteğiniz mesaj neydi? Sevin ve acılarınızın sizi olgun kılmasına engel olamıyorsanız bile, küçük yaşta büyüdüğünüzü hissediyorsanız bile, sizi çocuk hissettirecek insanları sevin.

__________________

rosroyas | JISUNG GİT BAŞIMDAN SENİ SEVİYORUM'un yazarı

Kitabı yazmanıza ilham veren neydi? Tam olarak neyden ilham aldığımı bilemiyorum ama yaz mevsiminin cidden ayrı bir havası var, bunaltıcı olsa da bazı zamanlar bu göz ardı edilebiliyor ve şöyle bir baktığımızda yaza özgü bin bir güzel detayı görebiliyoruz. o sıcağın ortasında da festin temasının yaz aşkı olduğunu görünce "hadi bakalım" dedim keni kendime. Ama yazdığım şey yarım kaldı aslında ve yer yer eksik oldu, daha birçok şey yazmak istiyordum, koşullar el vermedi.

Yazarken neyden / nelerden etkilendiniz? O aralar Attila İlhan'ın Aysel Git Başımdan şiirini okuyup duruyordum, ister istemez kafamda gel gitli bir Chensung filmi oynamaya başladı.

Sizi festivale katılmaya iten neydi? Bu fici önceden taslaklara atmıştım ve festi görünce elimde bir şey var zaten katılayım dedim, tabii fic yarım yamalaktı orası ayrı bir olay. Bir de kurucuların tanıdık olduğunu görünce destek olmak istemiştim.

Kitabınızın ismini nasıl buldunuz? Herhangi bir özel anlam içeriyor mu, içeriyorsa açıklayabilir misiniz? etkilendiğim şiirin son dizesi :')

Bitişten sonra karakterlerinizin ilişkisi ne yönde ilerledi? Yine gel gitli, sadece daha çok tartışma ve kırılma var çünkü öğrenme aşamasındalar.

Kitabınızda yazacağınız çifti nasıl belirlediniz? Ben belirlemedim aklım beni zorladı demek istedim çünkü pek bilmiyorum aslında. Ama karakterlerin ebeveyn olayları ve âni davranışları, üstü kapalı buhranları yüzünden yaşlarının küçük olması ve toy olmaları gerekiyor diye de düşündüm.

Kitabınızı üç kelimeyle anlatabilir misiniz? Tamamlanmamış ama olsun.

Okuyucularınıza neler söylemek istersiniz? Hepsi çok şirin! bu ne olduğu belirsiz şeyi okudukları için teşekkür ediyorum...

(Varsa) Okuyucularınıza vermek isteğiniz mesaj neydi? Aslında bu sefer yazarken pek bir şey düşünmüyordum o yüzden bir mesaj verebildiğimi sanmıyorum. sadece kısa ve öylesine bir hikâyeydi işte.

__________________

mindybae | BİR DENİZ VAKASI'nın yazarı

Kitabı yazmanıza ilham veren neydi? Açıkçası spesifik bir şey yoktu ortada. Sadece farklı ve sevdiğim türden bir şeyler yazmak istedim. Belki birkaç çizimden ve izlediğim filmlerden ilham almışımdır.

Yazarken neyden / nelerden etkilendiniz? The Little Mermaid. O çizgi filmi oldum olası çok severdim ve uyarlama fikri uzun zamandır aklımda vardı. NCT Dream'in MFAL erası da buna çok uygun gözüktüğünden çizgi filmdeki birkaç unsurla kendi kurgumu harmanlayarak ortaya böyle bir şey çıkarttım.

Sizi festivale katılmaya iten neydi? Uzun zamandır Wattpad'deyim ve çoğunlukla başka gruplar için hayran kurgular yazıyordum. NCT ile ilgili çok fazla bir içeriğim yoktu. Hem NCT kurgularımın fark edilmesini istediğim için hem de festivali kendimce bir milat kabul etmek istediğim için katıldım.

Kitabınızın ismini nasıl buldunuz? Herhangi bir özel anlam içeriyor mu, içeriyorsa açıklayabilir misiniz? Hikayeyi taslaklara kaydederken buldum. İsimsiz olarak kaydetmek istemediğim için o an aklıma ilk gelen şeyi yazdım. Hoşuma gidince de değiştirmedim ve öyle de kaldı.

Bitişten sonra karakterlerinizin ilişkisi ne yönde ilerledi? Yine çoğunlukla öğretmen-öğrenci ilişkisini andıran diyaloglar devam etti. Çünkü Donghyuck döndüğünde yine birçok bilgisini kaybetmiş vaziyetteydi. Bu yüzden bilgilerini tazelemek için Mark'tan epey yardım aldı. Aralarındaki sevgi bağı ise zaten çok kuvvetliydi ama zamanla bu bağ da güçlendi. Birbirlerinin elini asla bırakmayan, daima omuz omuza yürüyen bir ikili oldular.

Kitabınızda yazacağınız çifti nasıl belirlediniz? Benim için çift ya Renmin ya da Markhyuck olacaktı ama kafamda oluşturduğum karakter profillerine daha fazla uyuştuklarını düşündüğüm için Markhyuck'u seçtim.

Kitabınızı üç kelimeyle anlatabilir misiniz? Biraz zor bir soru olmuş bu. Pas geçeyim bu soruyu çünkü sanırım anlatamam.

Okuyucularınıza neler söylemek istersiniz? Değerli vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim. Umarım sizi tatmin eden ve sevdiğiniz bir hikaye olmuştur. Gerek yazımda, gerekse kurguda hatalarım olduysa affola.

(Varsa) Okuyucularınıza vermek isteğiniz mesaj neydi? Hikayelerimin içine bazı anlamlar ve mesajlar gizlemeyi tabii ki de seviyorum. Bu yüzden "Bir Deniz Vakası"na da kendimce mesajlar ve anlamlar gizledim. Sevginin hiçbir zaman bir kalıba koyulamayacağını düşünüyorum. Olduğun kişinin, görünüşünün, hangi zamandan olduğunun, hangi evrenden olduğunun, hayata nasıl baktığının ve daha bir sürü etkenin sevgi için hiçbir önemi olmadığını, sevginin bir kabulleniş olduğunu anlatmak istedim aslında.

━━━━━━━━━━━━━━

©neocityfest2019

#NEOCITYFESTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin