✦ KİTAP AÇIKLAMALARI ✦

511 57 17
                                    

━━━━━━━━━━━━━━
NEO CITY FEST
KİTAP AÇIKLAMALARI
━━━━━━━━━━━━━━

Kitap künyeleri nasıl olmalı?

✦ Hikayelerinizin iki bin kelimesini ve tam halini gönderirken Wattpad kullanıcı adınızı, kitap adını, ship veya üye adını, hikayenin türünü belirtmeniz kesinlikle gerekir. İki aşamada da bunları olması zorunludur. 2. aşama, yani teslim tarihinde ek olarak kaç bin kelime olduğunu da eklemelisiniz.

Örnek: ceothings/ angels/ taeten/ 10k/ fantastik

Kitaplarda neler olmalı/olmamalı?

✦ Yazacağınız hikayeler texting, şiir, mektup tarzı olmamalı. Durum hikayesi değil, olay hikayesi olmalı.

✦ Zoofili, pedofili, underage smut, bdsm, seks köleliği, sexting, nsfw ve daha nicesine yer verilmemeli! Böyle içerikli kitaplar diskalifiye edilecektir.

✦ Düzenlediğimiz şeyin bir hayran kurgu festivali olduğunu unutmamak gerek. NCT üyeleri dışında başka bir grup hakkında taslak gönderenler diskalifiye edilecektir.

✦ Gönderdiğiniz kitabınızda okuyucuda hikayeyi okurken zevk uyandırması için şarkı önerileri olabilir! Böyle eklentilere kesinlikle açığız.

✦ Kitabınızın özgün olması gerektiğini unutmayın! Bir evrenden alıntılar yapabilirsiniz ancak tıpatıp aynısını kurgulamanız diskalifeye edilmenize sebep olabilir.

© neocityfest2019

#NEOCITYFESTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin