Föci verseny

9 1 0
                                    

Reggel felvettem a megbeszélt szerelést, és elindultam húgommal iskolába. A fiúk akkor hagyták abba hagyni a vérem szívását mikor becsöngettek. Fruzsi és én meg mentünk az infóba, Szabina és Orsika társaságában. Így voltunk mi a Wifis lányok. Ez egy múlt évi történet miért lettünk ezek. Ezt a következőben leírom. Az elsó órában uge az infóban voltunk "tanultunk". Nálunk a tanulás az volt, hogy Szabinka (direkt így írom mert így nevezem) fonta a hajunkat, hogy ugyan olyan legyen. Fruzsi pedig megcsinálta nekünk a csillám tetkót. Mert hát azt is csináltunk. Azért a ruhánk nem volt ugyan az csak mindenki szoknyában volt. Mint múlt évben. Közben ettünk gofri tésztából készült palacsintát tejszínhabbal. Köszönjük Szabinka szakácsnő!!

Második órában ugyan itt voltunk. Én wattpadoztam (és nem bírtam semmit kiírni mert nem adta ki... .>_<.) és instagramoztam. Melettem Fruzsi az utóbbit csinálta. Szabinka meg Orsi tankockáztak.

Tízórain hotdog volt a kaja, és üdítő. Harmadik órában csak én és Fruzsi voltunk egyedül bent. Mert a két lány elment dolgozatot írni, mi meg inkább bent maradtunk. 15 perc után már vissza is jöttek.

Így ment tovább amíg el nem mentünk ebédelni. Nem tudom mlyen leves volt, meg darázsfészeknek. Ilyen csiga alakú valami. Ez után beszálltunk a kisbuszba és indulhattunk is. Oda fele úton énekeltünk, hülyültünk, ettünk és szemelteltünk a tanár kapbátjába. Shhh...!

Mikor oda értünk, már vártak minket, hogy meg mutassák hol lesz a verseny. Ugyan ott mint múlt évben. Bementünk az ajtón és először mindenkinek az szúr szemet, hogy ott ültek a tavalyi helyünkön. Ugyan oda akartunk ülni, de a ##### ott ültek... Már a verseny előtt idegesek lettünk. Pedig nem kellett volna. Jött a megnyitó, és kezdődhetett.

A sóvidékről szóló feladat után lekerültünk a harmadik helyre. A feladatok után jöhetett a bemutatók. Mi a mi falunkról szóló szent iván éji tűrugrást mutattuk be. Én voltam a "legény". Még bajszom is volt!!

10 perc szünet ütán jöhetett az eredmény hírdetés. Ekkor mondták az előbbit. A feladatokban harmadikok lettünk, a bemutatóban másodikok. Mert voltak "táncos lábúak" és ők lettek az elsők...

Hogy miért is írtam ki ezt? Hát mert szeretnék több év után is emlékezni erre az utolsó versenyünkre a lányokkal. Szép emlékeim vannak velük, régen és most is. Bocsánat ezért a nyálas szövegért. Mióta tudom, hogy nem sokára ballagok egy kicsit nyálasabb lettem. Ami engem nagyon megijeszt!!!

*MUHAHAHA*Donde viven las historias. Descúbrelo ahora